Gå til innhold

Tsbusa's Golf GTI: Grævling

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oljelyset sier jeg fra om at du ikke har oljetrykk, ikke at det er lite olje. Lyser det så stopper du bilen momentant!

Regner egentlig med du vet men det er best å si det...

Jobber selv på bilverksted, så vet det;) hehe, men å stå langt ute i ødemarka, rundt fullt av andre 'rånere' og drive å fikle slik, frister lite i bekkmørket, så tok en bråsjangs å kjørte til nærmeste bensin stasjon.. Og det gikk heldighvis veldig fint:)

 

 

Momocorse: Ja, det er bare å komme å hilse på vettu;) kanskje jeg freser opp kjerra å kjører en tur inngjennom dalene jeg også;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er ikke enorm nei. Faktisk sittet på med og kjørt PL som har gått bedre enn KR og motsatt. Er jo forskjell ifra motor til motor uansett om å bra de går.

 

Har også kjørt 1.6 som har gått bedre enn 1.8. Det blir individuelt fra motor til motor som sagt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljelyset sier jeg fra om at du ikke har oljetrykk, ikke at det er lite olje. Lyser det så stopper du bilen momentant!

Regner egentlig med du vet men det er best å si det...

 

Olje lampa mi lyste i ett sett før, når bilen ble god og varm.

Var bare oljefølern som lakk ei dråpe så sensoren reagerte, bytta oljeføler og den lyser ikke mer ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten folkens, igår var jeg på bukk med bilen på jobb, hva som må fikses osv er:

 

-Ytre drivleddsmansjett venstre side. (Har kjøpt deler, bytter vel på lørdag)

 

-Slakke i hjul lagerene bak. (Har strammet de, så nå er de ok)

 

-Opphengskule venstre side forran bør byttest. (Haster ikke enda, men skal skiftest).

 

-Dempertårn foring høyre forran må byttest. (Bestiller senere..)

 

-Bremseklosser forran (Må byttest om ikke lenge, tar det vel til neste måndte).

 

-Toppdeksel pakning må skiftest (Ikke hastesak..)

 

-Ryggelys virker ikke, wtf:S ( Er enten kontakt eller begge pærene.. Finner ut av det, haster ikke egentlig enda..)

 

-Bremselys lyser dårlig på venstre side. (Tror dette kommer av dårlig kontakt, eller en snart gåen pære..)

 

-Må skifte langlys pære venstre side..

 

Dette er ALLT (Untatt en ting*) som jeg klarte å finne. Det meste er bare småtterier, som tar toppen bare ett par timer til sammen å reparere.

 

 

* Har problemer med lysa i instrument panelet. Eieren har prøvd å skifte 'bryter' bak der, men det ga ikke noe resultat. Så jeg skal ta ut sikringsboksen, og se bak på den, om det er noe som ikke er helt som det skal være der.. Men dette tar jeg seinere, siden det ikke er noe bråhast med det. Har jo kjøpt meg fancy neon lys greier, som gjør at jeg ser instrumentpanelet når det er mørkt uansett nå;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BilXtra får tak i Simons. Komplett fra kat og bakover koster deg 3100,-

Ikke så verst pris det;)

 

Får se om det blir da snart:) Men tar det over tid, har ikke hastverk=)

 

Men hvordan ser endestussen ut på ett simons sports anlegg, og hvor stor diameter er de i? (Funderer da evt å bytte om til dtm stuss, elns..)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår