Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

kjørte litt på gatebil på lørdagen.. men fikk det ikke til å funke helt.. må forske litt med stagg og fjæringsvei for å få mer trykk på begge hjula bak.. drevsperra kom ikke til sin rett nå..

 

20.jpg

 

joa, er da rundt i ski rett som det er jeg.. kjøpt meg leilighet på hebekk nå, så blir vel å se mer etterhvert =)

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, om du har drevsperre må du for all del ikke montere grov krengningshemner bak, da riskerer du hjulløft.

 

Prøv å eksperimentere med camber, noe negativ.. gjerne -1.5 grader om du kjører "aktivt gate".

 

Ellers, ingen bombe at lysakerbil ikke leverer :P

Bare snakk med meg, ealoken, colli, volvo240v8 fyren++++...

Det er mange som har ventet mange måneder på deler som skulle bli levert etter et par uker.. volvo240v8 fyren bestillte noen stag for over et år siden og de har fremdeles ikke ankommet.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er samme unnskyldningen han fyrer til meg nå... så nå sa jeg at jeg driter i dem stagga. så han sku returnere penga den 10. så får se hvem vei rundt kloden dem penga tar.. volvoklubben anbefalte alle medlemmer å boikotte dem ifjor, men trudde ikke tilstandene var så ille... dro ned på pedersen racing istedet og plukka ett 24mm stagg rett ut av hylla der.. så nå er det montert å det hjalp en hel del.. men trur jeg skal prøve meg med kappa orginalfjører bak i tillegg så den blir litt mykere i ræva.. ble ihvertfall veldig fin foran nå. funka greit på streetmeetet idag, og får prøvd den litt til på raanern på rudskogen imorgen. =))

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer bensin? og det begrunner du med? gadd ikke gi så mye gass.. hjadde lagt på helårshjul bak klar for rånern treffet på skogen... så sparte litt hjul.. trenger 15 og 17tommere nå, hehe. så etter bila deres der, men så ikke no.. bare jeg som var blind el?

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rånern treffet var veldig bra det..var redd det sku bli for mye raggarbiler på banen, men det ble det ikke. eneste jeg har å si negativt er han nissen med skjegget som sto å sjekka ruter og div.. svartflagg for å ha rutene 2cm oppe, eller å ha takluka oppe i bakkant henger jo ikke på greip... så etter den siste slitne omegaen jeg da.. og den grønne 850'n.gikk ikke hele runden da. bytta farge på 850'n nå el?

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår