slire_sladd Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe... høres ut som dere hadde en fin roadtrip... og kristian... kjører på lyktestolper og velter jekker... snart brukt opp uflaksen din nå vel... hehe. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hehe...tror du kjørte forbi meg inne i oslo i helga, RÅ bil:) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ja, kristian har hatt sin del av uflaksen nå gitt, men ble jo ikke no ødelagt når han tok den av jekken, så ble bare latter ut av det heldigvis, hehe haaken: ja mulig det, sku rekke streetmeet på ingierstrand etter jeg hadde vært i ål, så stressa litt. hva kjørte du?? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 til dere som har peil på turbomotorer... se på denne linken og studerer eksosen på den grå 240 (min) http://media.bjorndal.net/~thelle/main.php/v/Movies/Streetmeet_ingierstrand_26_aug_2006_thelle_org.wmv.html jeg vet den får litt i overkant med bensin og at turboen leverer littegrann olje, men er det det som forårsaker røyksignala bilen sender etter belastning? oljeringa skulle være nye i motoren, men kan det være dem eller ventiltettningene?? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 nå får dere lov til å være negative, så da får jeg vel masse svar???? hehehehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ja, kristian har hatt sin del av uflaksen nå gitt, men ble jo ikke no ødelagt når han tok den av jekken, så ble bare latter ut av det heldigvis, hehe Det jekk-greiene var bare komisk. huff.... Det verste var at han volvotreffsjefen kom og tok bilde og skal ha det i bladet. Håper han tok et bilde av bare bilen også. Har vel brukt opp uflakskvota mi på en stund nå. Fra og med i morra av skal jeg bare ha flaks en periode fremover. Hvor var det du kjøpte intercoolern din forresten? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe, jeg er medlem av norskvolvoklubbbuskerud jeg, så det bladet kommer hjem i posten, hehehehehe. ic'n kjøpte jeg hos krb. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 haaken: ja mulig det, sku rekke streetmeet på ingierstrand etter jeg hadde vært i ål, så stressa litt. hva kjørte du?? jeg lekte veisperring med en mitsubishi space wagon:P Var ikke akkurat prosjektbilen...hehe Faen så mye det låter av den dumpen din. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hehe, skikkelig racervogn altså, hehe. ja det er låt i den, heter ikke RFL (realyFuckingLoud) for ingenting ;) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 til dere som har peil på turbomotorer...se på denne linken og studerer eksosen på den grå 240 (min) http://media.bjorndal.net/~thelle/main.php/v/Movies/Streetmeet_ingierstrand_26_aug_2006_thelle_org.wmv.html jeg vet den får litt i overkant med bensin og at turboen leverer littegrann olje, men er det det som forårsaker røyksignala bilen sender etter belastning? oljeringa skulle være nye i motoren, men kan det være dem eller ventiltettningene?? Kan være ventil tettningene din! :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Kentsor-racing.... Være med på pico treffet på skogen imorgen?? og dra til volvo gutta på økern i 20 tida??? Så kan du parkere møkka-bikkja en gang for alle? he he..:hello: Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 tror nok det kan være litt dårlige ventiltetninger der ja... er kun på innsugsiden det er tetninger på 8v :) 4 tetninger og de koster vel rundt 40-50 kr stk på pedersens racing :p er ikke så dyrt det! slipper å ta av toppen hvis du har mulighet til å sette trykk i sylinderen så ventilen ikke ramler ned :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Kentsor-racing.... Være med på pico treffet på skogen imorgen?? og dra til volvo gutta på økern i 20 tida??? Så kan du parkere møkka-bikkja en gang for alle? he he..:hello: møkka-bikkja?? uansett hvor lyst jeg har til å dra er ikke bilen i form, og dessuten skal jeg til biri i helgen. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 møkka-bikkja?? uansett hvor lyst jeg har til å dra er ikke bilen i form, og dessuten skal jeg til biri i helgen. Biri? hva skjer der? Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 tansportmesse.. skal opp å se på en henger vi kanskje skal kjøpe + se på litt utstyr til nybilen.. også blir det vel ett lite fylleslag med det samme vi er igang. ska oppover med peterbilten og kenworthen Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg