Gå til innhold

Corrado RSR Prosjekt

Ranger emnet


aqualemon

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo di kommer egentlig fra en eclipse var en del jobb for å få di til å passe. var dritt lei riger sine sideskjørt di ligner mer på gardinbrett også kjører di m3 look på alle bil modeller.

 

Nettop det som er problemet mitt også. Alle er like! Alle er "M3", eller så er de så absurd ville at de bare "passer" på civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du gjort med bilen din? Ain't diggin it.

 

Han har gjort noe som ingen andre har gjort det kan vi jo ikke ha noe avknock

 

Synes bilen din ble tøff jeg da masse gromdeler også. Detta ser ut te å bli veldig bra:thumb Mye effekt sikter du på med 16vt`n da.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort noe som ingen andre har gjort det kan vi jo ikke ha noe avknock

 

Synes bilen din ble tøff jeg da masse gromdeler også. Detta ser ut te å bli veldig bra:thumb Mye effekt sikter du på med 16vt`n da.

Så bare fordi man gjør noe ingen andre gjør så blir det kult,enestående og pent? det blir for dumt... tøft bygge for all del,håper motoren matcher utseende selv om det ikke falt i min smak.

noe specs på motoren? morro å høre andres 16vT planer,begynner å bli endel av de

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort noe som ingen andre har gjort det kan vi jo ikke ha noe av

 

Det blir bare for dumt. Så Corrado hadde sett utrolig kul ut med jap-styling bare fordi ingen har gjort det før? Likte det at den originale spoileren var fjernet, men ikke den nye spoileren. Jeg får vel lov til å ha min egen mening om hvordan den ser ut?

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså gutter det er ikke problem om det er noen som ikke liker det jeg ha gjort , di fleste bygger vel bil til sitt eget ønske? denne bilen er ikke bygd for noe pokal jager denne skal jeg ha gøy med å prøve ut ting med . di dag kan man få en corrado til 35-40 lapper så det koster ikke sjorta .

- porsche 993 stage 2 carrera 4

- derby CLS 80 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen blir nok bare leketøy . jeg vet ikke hvor mye hk det blir men litt mer 2oo hk håper jeg. litt om motoren : den blir på 2.2 liter byttet veiv H profilråder ,je custom stempler ,borra blokk, APRbolter,race porta topp, ander eksos å innsug ventiler ,andre kammer rustfritt turbomanifol, aluisug, turbonetic t60-1 hetter turbon.

- porsche 993 stage 2 carrera 4

- derby CLS 80 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket slag og borr skal du ha på motoren da?

 

Har aldri sett stort større enn 2,1L VW 16vT da lenger slag gjør den død på toppen og med mindre du bruker høy blokk blir det feil forhold mellom slag og rådelengde

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Syns det var jævlig sprekt det du hadde gjort med frontfangeren, carbonpanseret også var ganske kult gjort. Sideskjørtene også, MEN carbon spoiler er ikke jeg for i det hele tatt, men det er selvfølgelig smak og behag. Ellers en kul bil! Utrolig lyst til å gjøre noe med interiøret mitt, som du har. Kanskje ikke i den grad da, hehe. Motoren din kan jeg tenke meg blir ganske grom. :) Lykke til videre i hvertfall! Kommer til å dra ganske greit med 200hk i den lille flisa av en bil vi har:D

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår