Corrado16v Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hvilke sideskjørt har du brukt? eller var det custom? hvilke skjørt har du isåfal tatt utgangspunkt i? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jo di kommer egentlig fra en eclipse var en del jobb for å få di til å passe. var dritt lei riger sine sideskjørt di ligner mer på gardinbrett også kjører di m3 look på alle bil modeller. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jo di kommer egentlig fra en eclipse var en del jobb for å få di til å passe. var dritt lei riger sine sideskjørt di ligner mer på gardinbrett også kjører di m3 look på alle bil modeller. Nettop det som er problemet mitt også. Alle er like! Alle er "M3", eller så er de så absurd ville at de bare "passer" på civic Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Handlevogn-style der bak er ikke helt min stil, men for all del en fin bil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hva har du gjort med bilen din? Ain't diggin it. Han har gjort noe som ingen andre har gjort det kan vi jo ikke ha noe avknock Synes bilen din ble tøff jeg da masse gromdeler også. Detta ser ut te å bli veldig bra:thumb Mye effekt sikter du på med 16vt`n da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Han har gjort noe som ingen andre har gjort det kan vi jo ikke ha noe avknock Synes bilen din ble tøff jeg da masse gromdeler også. Detta ser ut te å bli veldig bra:thumb Mye effekt sikter du på med 16vt`n da. Så bare fordi man gjør noe ingen andre gjør så blir det kult,enestående og pent? det blir for dumt... tøft bygge for all del,håper motoren matcher utseende selv om det ikke falt i min smak. noe specs på motoren? morro å høre andres 16vT planer,begynner å bli endel av de Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Han har gjort noe som ingen andre har gjort det kan vi jo ikke ha noe av Det blir bare for dumt. Så Corrado hadde sett utrolig kul ut med jap-styling bare fordi ingen har gjort det før? Likte det at den originale spoileren var fjernet, men ikke den nye spoileren. Jeg får vel lov til å ha min egen mening om hvordan den ser ut? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Såså gutter det er ikke problem om det er noen som ikke liker det jeg ha gjort , di fleste bygger vel bil til sitt eget ønske? denne bilen er ikke bygd for noe pokal jager denne skal jeg ha gøy med å prøve ut ting med . di dag kan man få en corrado til 35-40 lapper så det koster ikke sjorta . Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skal den registreres for gatebruk, eller er det kun leketøy for banekjøring? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 denne bilen blir nok bare leketøy . jeg vet ikke hvor mye hk det blir men litt mer 2oo hk håper jeg. litt om motoren : den blir på 2.2 liter byttet veiv H profilråder ,je custom stempler ,borra blokk, APRbolter,race porta topp, ander eksos å innsug ventiler ,andre kammer rustfritt turbomanifol, aluisug, turbonetic t60-1 hetter turbon. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hvilket slag og borr skal du ha på motoren da? Har aldri sett stort større enn 2,1L VW 16vT da lenger slag gjør den død på toppen og med mindre du bruker høy blokk blir det feil forhold mellom slag og rådelengde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hallo ! nå har jeg fått lit mer info av skinne , han sa at det var 95,5 i slag å 83 borring å 236mm fra veivsentre å opp. Å turboen er vist en super 60 med t 04 eksoshus . det er godt at jeg har med meg fagfolk på dette. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Noe nytt her eller ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 det kommer bilder og mer info om en stund med nye oppdateringer.venter på en del carbon. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Syns det var jævlig sprekt det du hadde gjort med frontfangeren, carbonpanseret også var ganske kult gjort. Sideskjørtene også, MEN carbon spoiler er ikke jeg for i det hele tatt, men det er selvfølgelig smak og behag. Ellers en kul bil! Utrolig lyst til å gjøre noe med interiøret mitt, som du har. Kanskje ikke i den grad da, hehe. Motoren din kan jeg tenke meg blir ganske grom. :) Lykke til videre i hvertfall! Kommer til å dra ganske greit med 200hk i den lille flisa av en bil vi har:D Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg