aqualemon Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tenkt å legge ut noen bilder av det lille prosjektet mitt, som har pågått en liten stund (ÅR) Tok inn en Corrado G60 92Mod i fra Tyskland i 1997, siden da så har det vært ombyggning på bilen sånn litt fra og til.. Etter et par måneder så bilen slik ut... Tiden gikk og jeg hadde lyst på litt mere raceing utseende og litt mere motor.. Slik ser den ut i dag.. [/img] [/img] [/img] [/img] Her har du fuelcell på 60 Liter, den blir liggende over radiatoren, med skillevegg i mellom radiator og fuelcellen Denne radiatoren har nå fått plass der hjulbrønn var før, luften kommer inn fra nackascop, fra siderutene som er i lexan i slangen ned til radiatoren der to vifter står og kjøler. Karrosseri: Breddet 5 cm Foran og bak, Audi A4 Blinklys og dørhåndtak. Fjernet alt av emblem og lister. Ombygd bakluke fjernet den elektriske spoileren, Andre frontlykter, Rieger RS Fanger framme, ombygget originalfanger bak, og side skjørter JA!, Carbonpanser, Carbonfrontleppe og Carbonvinge bak, 8X18" compomotive Hvite felger, Dekk 215x30X18 Pirreli, Eksos:Custome 3" hele veien. Interiør: 2 stoler av Carbon, Carbon dørsider, Carbon skillevegg til fuelcell og radiator, div.ekstra klokker i dashbordet, fjernet alt av asfaltmatter. Motor: Litt modefisert G60 motor, Ny motor er på vei: 16VT Understell: KW2 Justertbart og rustfritt, Rød pollyretanforinger rundt hele bilen, Camberjustering framme og bak, Bremser kommer snart: 355X32 Alcone, Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jøss, lagt en del penger i denne? ser skikkelig proff racing ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hva har du gjort med bilen din? Ain't diggin it. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det er jo fritt valg hva man vil med bilen sin, men det var ikke helt etter min smak. Men all respekt for at ønsker å gå din egen vei. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 syns bilen ble fet jeg.. bortsett fra fangeren som "henger" litt. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ser feit ut den. Bilder fra motorrom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 IMHO så den best ut utvendig på det første bildet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 takk for alle tilbake meldinger, jeg forstår at ikke alle liker styling å vinger å sanne ting .Men jeg begynte på denne bilen når jeg var 18 år å da syns jeg det var helt rått å nå er det ingen vei tilbake så da blir det heller å bygge en rå race bil ut av det.motoren som står i nå er ikke noe spesielt å se på men den andre 16vt som vi holder på med nå blir rå. denne motoren blir byggd av skinne & jonus Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 syntes den var tøff jeg ! titta og titta og skjønte ikke hva som mangla men nå ser jeg det ! SPEIL ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Fy søren så rå den bilen blei. Skal du gjøre noe mer med bakfangerne forresten ? Lykke til videre! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hallo folkes! bak fangeren er ikke helt ferdig det kommer en vind tunel under der som vinkles 45 grader opp bak. speil har jeg i carbon porshe cupspeil , fangeren framme henger litt på bilde men sefølgelig skal den ikke være slik Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Synes denne var tøff jeg! Er ikke alt som kan være cleant, var gromt med litt racelook Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvordan har du gjort det med bakluka(vingen)har tenkt å få til noe lignende på mitt eget prosjekt,kan ikke fordra den.er sånn som var tøft på slutten av 80 tallet det der...liker prosjekte ditt bortsett fra bartehanskopi eksos, men det er no mi mening da:) Moro å se at noen faktisk bygger om bilene sine og ikke bare kjøper no billig plast å slenger på:) lykke til vidre med grombilen din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Det med bakluka ja? den nedfelte profilen der orginal vinga går ned,den er hel sveisa igjen sann at luka blir helt clean . et lite tips vist du gjør det så ta ut ruta. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 oi, så ikke bakluketingen før nå, tøff detalj =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg