EspenS Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hei! Var en liten tur oppe hos dama på Rykkinn i går, å da jeg kjørte hjemover møtte jeg en oransj R-34 i motsatt kjøreretning rett ved KI-senteret for de som vet hvor det er! Den så helt strøken ut. Noen som veit noe mere? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Japp, den holder til i Hallenskog, utenfor Heggedal. Eieren bor i huset under det jeg bodde i før... sweet bil. Han som eier den kjører også en diger IVECO (?) kassebil med Ferrari dekor og har også en hvit Mazda 323 GTR (Som også var på Gatebil). Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Herlig Lars:D Fikk litt nakkesleng ja:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Denne var engang svart. forste med skilter i norge. Men krasja for en stund siden, og derfor omlakkert orange.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Denne var engang svart. forste med skilter i norge.Men krasja for en stund siden, og derfor omlakkert orange.. Første R34 med skilt ja :) ikke første skyline :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Denne så jeg i sandvika forleden dag, kom innom på Statoil i sandvika for å plukke opp Larsi, de skulle visst ut å kjøre litt.. pen bil! PS: Ene baklyset fungerte ikke:shake Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 den der var den absolutt peneste R34`n på rudskogen.. Helt vanvittig rå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Får komme med litt negativ kritikk jeg da! Syns IKKE dette var den fineste skylinen i norge nei! Såg jo helt missforma ut :S Høg og tynn som et fly foran, og lav og feit bak?... kanskje det bildet der lyger litt, men syns så absoulutt ikke den der var særlig feit nei..:S..:shake Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 trro det må være noe med fargen.. Både Kim sin og Hao sin gamle syntes jeg er mye finere! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ']Får komme med litt negativ kritikk jeg da!Syns IKKE dette var den fineste skylinen i norge nei! Såg jo helt missforma ut :S Høg og tynn som et fly foran' date=' og lav og feit bak?... kanskje det bildet der lyger litt, men syns så absoulutt ikke den der var særlig feit nei..:S..:shake[/quote'] Hadde nok hjulpet om frontleppa var lakkert i samma farge som bilen, og ikke i svart/carbon eller hva det er.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 trro det må være noe med fargen.. Både Kim sin og Hao sin gamle syntes jeg er mye finere! :) Hao sin var Rå da! Var vel en R34 GTR maskin han satt i den? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 HAO sin gamle ER en GTR :) og begge jeg snakket om var R34 GTR V spec :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forman Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 '] Høg og tynn som et fly foran' date=' og lav og feit bak?... kanskje det bildet der lyger litt, men syns så absoulutt ikke den der var særlig feit nei..:S..:shake[/quote'] Merkelig hva som skjer når man gir gass med en sprek RWD gitt ...... Siter Bånn gass sparer tid! VAG TDI Power 02 Passat PD130 på steroider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Kim sin hadde vært mye bedre uten den fargen og med SKILT... Men kan han ALDERI få på den bilen...:hammer Begge er GTR.. Det er begrensninger når en slik bil er registrert på motor historisk grunnlag. Hadde det ikke vært for det så hadde vært gjort mer med Tonny sin også.. Fangere osv blir lakkert opp igjen i disse dager da bilen ble "ferdig" samme dag som de kom på Gatebil. Men det kommer mer, bare vent.... onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 det var den gamle svarte ja, mente jeg kjente igjen reggnr på den på rudskogen.. drømmebil ass.. :) Nyydelig bil! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg