EspenS Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Og her kommer annonsen, har fylt på med litt mer info hva som ligger inne på Vacn forumet :) Kykkelikyy Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Synd du må selge, fet bil. Ang. de coiloversene dine: Hvor mye kostet dem? Fornøyd? :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Synd du må selge, fet bil. Ang. de coiloversene dine: Hvor mye kostet dem? Fornøyd? :) Hehe, det ekke synd egentlig, den har gjort nytta si. Og jeg skal ha nyere bil :) de var forholdsvis dyre, var forrige eier som kjøpte dem. De er helt knall, stive som pokker :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hvilken bil skal du bytte den ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Det får vi se på, men har da noen forskjellige i tankene! Blir nok ikke vag denne gangen gitt! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hvor mye ligger 8 ventilerne fra '92 i liste på nå? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Neineinei Espen, du må jo følge strømmen og gå over til Audi.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hvor mye ligger 8 ventilerne fra '92 i liste på nå? Det er vel i utgangspunktet ikke en liste pris på så gamle biler lenger. Det avhenger fullstendig av stand på bilen, Km stand, osv. Jeg har lagt meg midt på treet, men er åpen for å gå ned i pris. Viktigste var bare å få satt en pris :) Neineinei Espen, du må jo følge strømmen og gå over til Audi.. :D Hehe, joda, har vært innom tanken. Men har funnet noe annet jeg er litt intressert i ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Neineinei Espen, du må jo følge strømmen og gå over til Audi.. :D Og heldigvis gått tilbake til VW:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Da var finn annonse ute og. Samma annonsen, bare nytt sted :hello: Finn.no Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 fin bil det må jeg si men har ikke fler bilder av golfen din med dissa felga da:)? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 fin bil det må jeg si men har ikke fler bilder av golfen din med dissa felga da:)? Hehe, stort sett alle bildene her inne er med de felga da!? Men jeg kan nok legge ut flere etterhvert! Er på jobb nå :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 wee! snikreklame for min bil i annonsa di! :) hehe! må joine Audi klubben nå da:) A3, så kan vi fikse et A3 treff til sommeren vett:p bare Burny kommer seg til hektene fra mk2ern:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 wee! snikreklame for min bil i annonsa di! :) hehe! må joine Audi klubben nå da:) A3, så kan vi fikse et A3 treff til sommeren vett:p bare Burny kommer seg til hektene fra mk2ern:p Haha, har vært innom audi jeg og fått rast fra meg:D Og MK2´n blir nok noen år til jeg selger;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 A3 ffs? Drit i den da, golf IV stv som teller her vett!:P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg