Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet


EspenS

Anbefalte innlegg

hehe..må ærlig innrømme at det ser skummelt ut for meg også igrunn, så beholder kanskje min jeg også:P blir aldri kvitt den der, kommer til å ha den til jeg er ørten år gammel :o hehe =) fiks bakluka nå da:P

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey gutter, jeg er da fortsatt med.. På en måte, hehe.

 

Kan jo ta med meg denne på flere golf-treff:

 

http://www.bilforumet.no/golf-iii/174240-prosjekt-fast-makeover.html

 

Den har blitt ganske bra nå om jeg får love og skryte litt av meg selv:D hehe

 

Espen, si fra hvis du trenger smådeler fra høgger osv. jeg vet om et par med Mye golf 3 deler..:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner 3ern fremdeles, selv om den nye har noen fordeler.. :P

Bra at du beholder bilen Espen, skal si du ombestemmer deg fort. :D

 

Det blir forhåpentligvis Golf 3-treff i fremtiden også, så får heller blant annet jeg parkere Audien et annet sted og heller være med på det sosiale! Hadelandstreffet med grill og hele pakka var vertfall svært vellykka! :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen, jeg stemmer for en skikkelig photosession av bilene våre i nærmeste fremtid før vinteren kommer! :( Gjerne hauhke som fotograf, hvis det er mulig, hehe.. Kjenner ikke du henne da? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørnar: med og med, vi får nå diskutere det ved en senere anledning! Men ja, jeg kunne godt tenkt meg og vite om de forskjellige høggerne! Jeg må ut på en runde i morra, så kan du ikke sende meg en meld elns i kveld da? :)

 

Anders: Ja, du skal nok få være med, sjela di ligger i golf, og det veit vi alle sammen! Hadeland var helt knall, synd ikke Wonderboy Ole fikk være med på det!

 

Ole: Ja, vi får få til det vettu :) Skal bare få shina min litt, så ordner det seg :) Har bestilt meg ny grill nå, så må vente på den :P Joda, jeg kjenner Hege, og Moore, han tar jo masse bilder fra autofil om dagen! Så jeg kan høre med dem vettu :) Vi bor jo ikke så langt fra hverandre heller!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår