Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet


EspenS

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, da kom jeg til det punktet hvor det er helt bestemt at bilen selges!

Jeg har funnet ut at den blir for dyr i drift da jeg skal gå på skole og kjøre tur/retur bærum-Sarpsborg hvertfall en gang ukentlig! Det som skal gjøres før salg er sette bilen inn på verksted for å få fikset en kabelfeil slik at bliklysa og alarm blir inntakt igjen, samtidig lakkere en ny bakluke, slik at den blir strøken!

 

All info om bilen står egentlig i første post.

 

Jeg kan selvfølgelig selge bilen uten å fikse den, da for rundt 40-45 000kr, litt usikker. Men jeg satser på å fiksa dette fort!

 

Bilen har nå gått 188 000km, men motoren går! Både senkesett og felger står i vognkortet!

 

Så kom gjerne med hvis det er interessant :) Flere bilder kan skaffes hvis ønskelig!

 

 

Innbytte er interessant!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Den var utrolig pen! :D

hadde jeg hatt 40-45k nå, så..

 

:D

 

hadde jeg visst hva jeg skulle brukt dem til tror jeg!

 

heheh, takk takk :)

 

Er noen småting som må skiftes før den blir lagt ut til salg da, så du har enda tid å spare på ;)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært mye vingling fra min side her!

 

Men har til slutt bestemt meg. Jeg venter et år med skole, noe som igjen betyr at jeg holder Golfen! Da jeg vil jobbe et år, så detter det garantert noen kroner ned i golfen! Jeg har mine planer klare, og uten å røpe så forferdelig mye ennå; De som kjenner meg på forumet veit at det ikke blir plastisk fantastisk for å si det sånn! Hva som blir gjort er min sak foreløpig, men den blir IKKE noe værre å se på :D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet!

Det betyr vel at bakluka kommer for salg som repobjekt snart..? :P

 

Vi snakker Unesco's liste over verneverdige bil deler ;)

Det kan fort hende det skjer noe med den ja, kanskje jeg skal få lakka den andre jeg har :P

 

RoBox: Jo takk :) Har liksom ikke hjerte til å selge heller da :P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg...

 

Snakker vi helakkering? :)

 

Kan jeg kjøpe den bakluka eller? Bare hvis den er rustfri da:D

 

Du kan få kjøpe den bakluka som står på ja! Den er så og si litt rustfri, litt overflate rust bare. Tar vel ikke mer enn noen min å fjerne! :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår