Gå til innhold

Hvordan har dere råd til bilene deres????

Ranger emnet


2FAST4U

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til en ting i det siste, og det er hvor mange feite biler folk kjører her! Til tross for meget lav alder til de fleste medlemene her, kjører flere 200sx'er, Impreza wrx sti'er, RX7'er:eek:, porscher, BMW'er, Lotus'er, audi s2/s3/s4/s6, 300zx'er:eek:, ++modifiserte biler.....

Hvordan i grønneste granskauen har dere råd til disse bilene?? Tar dere opp mye lån, eller har mange her inne snille foreldre eller no? Jeg bare begriper ikke hvordan folk har råd til alle disse glisene jeg. Er ganske fersk bak rattet selv, men har kun et MINIMALT bil budsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 2FAST4U

Har lagt merke til en ting i det siste, og det er hvor mange feite biler folk kjører her! Til tross for meget lav alder til de fleste medlemene her, kjører flere 200sx'er, Impreza wrx sti'er, RX7'er:eek:, porscher, BMW'er, Lotus'er, audi s2/s3/s4/s6, 300zx'er:eek:, ++modifiserte biler.....

Hvordan i grønneste granskauen har dere råd til disse bilene?? Tar dere opp mye lån, eller har mange her inne snille foreldre eller no? Jeg bare begriper ikke hvordan folk har råd til alle disse glisene jeg. Er ganske fersk bak rattet selv, men har kun et MINIMALT bil budsjett.

 

Bare å ringe banken sin, si hvor mye man skal ha, og når det..

Evnt ringe en annen finansinstutisjon som gir lån med brukbare betingelser..

De fleste bilene ligger vel ikke så mye over 200k..

Forresten.. Lotus'er i flertall? Og 300zx'er i flertall? har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Bare å ringe banken sin, si hvor mye man skal ha, og når det..

Evnt ringe en annen finansinstutisjon som gir lån med brukbare betingelser..

De fleste bilene ligger vel ikke så mye over 200k..

Forresten.. Lotus'er i flertall? Og 300zx'er i flertall? har jeg gått glipp av noe?

 

Jeg mener da jeg har sett flere lotus eliser her, og 300zx har Essex og en til en her på forumet.. Tror han andre har en svart en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle som er helt ferske bak rattet heller da...

Ikke det at jeg har så jævlig dyr bil, men jeg starta med en granada til 10K da.. for 8 år siden..

200sx får vel de fleste som har en ok årslønn lån til vel?? er jo ikke så dyre lengre de..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det koster ikke så mye å ha en svett, rusten Golf stående... bare stående... Skal snart kjøpe ny Golf, med motor :rolleyes: , som skal fikses til jeg blir 18 så snart jeg får jobb...

 

200sx koster da fra 60.000,- til 350.000,- ca.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun snakk om prioriteringer. Hvor mye er du villig til å offre for å oppnå en drøm. For meg har dette bettyd å offre det mest innen festing og drekking på byen i mange år. Så lenge omgangskretsen din består av likesinnede blir ikke dette noe savn :). Ellers har jeg hele tiden hatt en meget forståelsesfull banksjef som jeg har blitt veldig god venn med:D.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår