Gå til innhold

Hvordan har dere råd til bilene deres????

Ranger emnet


2FAST4U

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KJøpte BMWen for 2 år siden. Var da 23. Betalte 240k for den. Tok opp lån på 150k. Solgt den gamle bilen tre måneder etter BMWen var handlet. Hadde totalt 300k å handle bil og utstyr for.

Betaler 3000 i måneden og 8000 i året i forsikring.

Har nå kjøpt leilighet sammen med dama for 1.3 mill. Blir da 8000 i måneden i faste avdrag på bil/bolig.

Kan ikke si det blir et råflott liv med masse pæng mellom henda. I verste fall må bilen gå også. Men vi skal prøve så godt vi kan for å beholde den.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Det er da ikke noe problem å drikke selv om du har lite penger... Trenger bare 70kr til en halvliter 50% hjembrent, så er kvelden reddet;)

 

50%?? Det for noe skvip da? Her i bygda drekker vi ivertfall 96%! :D :D Men så er det ingen som påstår at vi er helt riktige heller da... Hoho, skjønner jeg er bygdegutt da jeg leser dette selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

 

50%?? Det for noe skvip da? Her i bygda drekker vi ivertfall 96%! :D :D Men så er det ingen som påstår at vi er helt riktige heller da... Hoho, skjønner jeg er bygdegutt da jeg leser dette selv... :)

 

Må nok føye meg inn i rekken der.. 96 eller øl, komme med no polsprit (les: polskvip ) eller 50% himkok er uaktuelt, det skal være skikkelige saker! ;)

 

( og ja, jeg er fra bygda :D )

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips om du vil ha råd til bil (som ikke er mamma/pappa gutter/jenter):

 

Bo hjemme ;)

+Ha fast jobb

+Fest mindre

+Mindre penger på dritt

= Fet bil

 

Har selv lån i baken og betalt alt med blod og svette, har noen ekstrajobber, ikke fått en dritt "gratis"

Om jeg prioriterer alt på bil har jeg vel sånn ca 6-7.000 mnd jeg kan bruke på bil når lån og regninger er betalt.. Uansett tar ting tid, de fleste har ikke råd til alt på en gang... tar tid å bygge opp en feet bil...

 

Prioriter RIKTIG! :D

 

ps, jeg har ikke noe feet bil (enda?!?) men den blir vel bra etterhvert

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår