olemarius Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hehe "fete" chroma viskere da :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hehe, hadde fått me seg at chrom var tingen, men bomma litt på utførelsen:p temmelig strøken einser da, med tanke på at alle biler der nede som var eldre enn 3-4 år var bulka da Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ble ikke så mye overtid i dag, så da ble det tid til litt golf:) dette blikket er blikket til en som er klar for å kaste seg over golfen etter lang ventetid:p la meg på rygg under bilen å slipte rust under til jeg ble lei, starta da på bensinrøret for å få gjøre noe mer må sitte godt, å passe på å ikke bli kald i baken: ferdig nedslipt og sandblåst:) tok sin tid å velge ut fargen, men vart svært fornøgd med resultatet.. :p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 flott jobba :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hehe, takker:) så er det en ting jeg lurer på, festene til bremserørene, den vinkelen med et hull i som er sveisa til karosseriet der bremserøret er skrudd på bremseslangen (glemte å ta bilder) går de and å få tak i nye? kunne tenkt å fått kappa vekk de som var der siden de var ganske rusta, kan sikkert lage de selv også da men Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ja tror det er mulig å få dem nye , men det er sikkert møller vare! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ja, da får jeg høre me onkelen min:) kom på en liten ting til jeg lurer på, er de originalt at det bare er noe sort sicaflex mellom bensinpåfyllingsrøret og bensinhullet i karosseriet, eller skal der vere en pakning? ikke så nøye med egentlig, men lurte bare på om noen hadde tukkla med dette før på bilen min Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Fått gjort en liten innsats til nå. Pussa og sandblåst tanken: smørt på godt med rustkiller: og montert noen snasne blinklys:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 http://www.autopower.se/?oppna=/powerborsen/annons.asp?id=211501 Stå på.. blir bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 kødda du me det blinklyset ?? ser det bare ikke helt for meg -- Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 kødda du me det blinklyset ?? ser det bare ikke helt for meg -- hehe, er nok ikke dønn seriøst nei:p var endedeksel på noen lysarmaturer jeg skifta på jobben, måtte bare se om folk reagerte:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 hehe... Dette blir bra!:D Spesielt med de snertne blink"lampene" ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hender jo at jeg får gjort en liten innsats av og til, men går smått når det er mye jobbing... Og så tok punktsandblåseren kvelden.. kjipt:/ menmen, har motet oppe jeg, gler meg bare til saker og ting begynner å roe seg på jobben:p noen som vet hvor jeg kan kjøpe nye dempertårn forran forresten? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Har fått gjort litt nå, eller ordna litt, tok meg bakstilinfa og festebrakettene til foringene forran og bak ut på Ørsta Stål. Der fikk jeg vite at de kunne fa galvanisert dette iløpet av ei uke. I går når jeg kom fra jobb stod delene ferdig reinbrendt, syrebada og varmgalvanisert ved garasja mi og det hele kom på den nette summ av 600,- før rabatt (naborabatt) Og hele greia endte på kr 0 etter rabatten Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 dempertårn får du på volkswarenhaus :D fin bakstilling :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg