Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Da har denne tråden nådd over 50 000 hits! Dette er da ikke gæli! Har hatt ca 150-200 hits pr dag, noe som er overraskende :)

 

Takk for at dere er inne å titter folkens, håper det står mye lærerikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, om alle skulle tatt verdi på bil i betraktning med det de koster på samme bil så hadde jo alle kjørt rundt med dønn originale kjedelige biler. de fleste bygger vel bil etter egen tankegang og ikke for alle andre, om da andre liker det de ser og tar bilder av det får en vel bare ta som en bonus.

 

meget pen bil dette brunerune. :)

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D der ble han eid av deg :P hehe.. det er creds at tyskerene står med mobilen å tar bilder av bilen ;)

 

pfft... er ikke bil før det er kvinnfolk som tar bilder av den med mobilen hver gang du er ute å handler :p

 

on topic:

fin location for photoshooten, gamle fabrikker egner seg godt, å bakgrunnen gjør bildene en del penere og.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på hvor du kjøpte rs4-gitteret ditt jeg? må jo sikkert være kjempebillig å kjøpe fra ebay i steden for i norge, er jo svindyrt her jo:) bra med uttak til spredere også for det har jeg jo:D lurte også på om du kunne vise meg hvordan du har festet fangeren din. jeg skal snart begynne med det, har kjøpt inn litt glassfiber og polyester så skal prøve å få festet det slik. eller har du en bedre løsning? litt dumt å gå inn på tråden din å skrive, men tror det blir lettere for deg å svare:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår