Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Ble ikke sånn, forsikringa kommer i august, og må betale tusing pr mnd for parkering. Orker ikke det ass. Dessuten blir jeg svimmel av å kjøre rundt i Oslo :D

 

Så jeg tenkte du kunne kjøre for meg Alex;) Du skal hvertfall få lov å bli med en tur på Ikea med Volvo'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Rudskogen ja.. Får se om jeg når å får med meg det, er midt i flyttefasen.

 

 

Men som sagt før, jeg sitter aldri i ro. Idag har jeg skrudd ned fra reise-senk til stavanger-senk. Også har jeg montert 6000k xenon.. Justerte vel ned 1cm fremme og 0,5cm bak.

 

Hvis du gjør første bildet stort, ser du at jeg traff på et par bugs på vei hjem igår :P

 

(PS; Til dere som lurer på om Philips Bluevision lyser blått, her ser dere den pæra til venstre)

DSC_7597.jpg

 

DSC_7611.jpg

 

DSC_7625.jpg

 

DSC_7628.jpg

 

DSC_7632.jpg

hvor fikk du tak i de rh cup felgene?

Now Tiburon Supercharged V6

-Audi a4 TQ 2005 mod

-Audi a4 TQ 1997 Mod

Now Vw Corrado G60/Turbo 1989 mod

-Honda prelude 2.0 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

De er til salgs nå. Du kan treffe meg på 46 44 59 39 om du er interessert. Prisen er fast og er 8500 pluss porto, for felger, adaptere og senterkopper. Og dekk da klart ;)

 

Og når du tenker på at adaptere koster 2-3000 og senterkopper 1000. Så er det ingen upris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Kommer ikke langt ved å spør spørsmål vettu ;) Felgene ble solgt idag, og levert Drammen imorgen.

 

Flere bilder fra photoshoot, med skikkelig kvalitet.. Og jeg var selføgelig så uheldig at jeg traff den søledammen på vei bort.

 

DSC_9051.jpg

 

DSC_9054.jpg

 

DSC_9060.jpg

 

DSC_9102copy.jpg

 

DSC_9121.jpg

 

DSC_9094copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår