SofaPute Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Har et hull i sidestøtta på førersetet jeg. ikke pent men det får være Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Da har jeg handla en slik adjustable strut brace. Blir greit å stive opp bilen litt ass! Vant auksjonen med 29 pund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har et hull i sidestøtta på førersetet jeg. ikke pent men det får være Jeg og, derfor jeg fant meg nye stoler:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Gratulerer rune :) Få montert ting nå og send ut noen bilder her... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Gratulerer rune :) Få montert ting nå og send ut noen bilder her... Jepp. Sliter med brakettene under stolene. Om du har sett under den orginale stolen, er det noen helt spesielle fester og skinner. Stress! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Konge stoler, men noe slo meg! kan man bare putte inn hvilken stoler man vil i bilen eller blir det kluss på EU-godkjenninga eller lignende? Tenkte bare at den norske stat som ikke liker at folk setter inn bedre ting heller ikke liker nye stoler. :wonder: Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Konge stoler, men noe slo meg! kan man bare putte inn hvilken stoler man vil i bilen eller blir det kluss på EU-godkjenninga eller lignende?Tenkte bare at den norske stat som ikke liker at folk setter inn bedre ting heller ikke liker nye stoler. :wonder: De sier ikke noe på stoler, så lenge de er satt i skikkelig, og ikke bare skrudd i gulvet med en sponskrue og to. Angående stolene, har jeg fått inn den ene idag. Fant ut at jeg skulle bruke det orginale understellet, så jeg slapp å stresse med bolter i karroset osv. Så har skrellt hele det orginale setet, kappet og sveiset i hele dag. Så ble det ganske bra, må bare ta det andre setet og lakke brakettene. Så kommer jeg med bildene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 kommer til å bli bra :) ...... Audi skal ha slitt sidestøtte på førerside når de er innkjørte :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 kommer til å bli bra :) ...... Audi skal ha slitt sidestøtte på førerside når de er innkjørte :D Jepp, og det værste av alt, etter jeg prøvesatt recaro stolen fant jeg ut -orginal stolene har ikke noe sidestøtte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Da har jeg litt oppdateringer å dulle med. Iløpet av siste uka og to har jeg fått i stolene, malt bremse kaliperene, skifta noe bolter osv.. Legger med bilder.. Lakkert ramma under, brukt fra orginal stolene, men kappa en del. Skifta til rustfrie bolter på senterkopp (felgene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Siden det er så syk respons her inne, er jeg nødt til å oppdatere enda mer;) Stab stag montert. Beklager kvaliteten, men bling shine'n tok knekken på kamera fokuset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hehe, har liksom allerede sett setene og sånt vett ;) Men det ble bra til slutt brunerune, det skal du ha! Merka noen forskjell med stabstaget montert eller? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hehe, har liksom allerede sett setene og sånt vett ;) Men det ble bra til slutt brunerune, det skal du ha! Merka noen forskjell med stabstaget montert eller? Jepp. Merka faktisk forskjell. Krenger ikke, og når jeg gir på i svinga (ja høres ut som jeg har 1000 hester +) så er det demperene så gjør 100% av jobben. Kunne gjerne hatt et slikt bak og mellom tårna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Jepp. Merka faktisk forskjell. Krenger ikke, og når jeg gir på i svinga (ja høres ut som jeg har 1000 hester +) så er det demperene så gjør 100% av jobben. Kunne gjerne hatt et slikt bak og mellom tårna. Hm..okay, har liksom aldri helt skjønt behovet for stabstag på A4'n (med untak av på Avanten). Men får se hvordan det blir med senk, nå er den stiv som en planke :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Velvel, ikke skjedd noe stort med bilen grunnet feriefyll og fanteri. Men ble knipsa noen bilder av bilen igår. Her er et par av de, og nå ser dere stolene bedre og:) Neste ting på agendaen blir å feste bombrikka på speilet, og lakke den matt svart. Så er det snart EU, da må en del ting gjørs, som nye lykter, lyddemper på potta, godkjenning av senk, skifte endeledd og diverse. Kjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg