Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

Så sinnsykt surt når man legger planer og så skjer slike ting, man får heller komme sterkere tilbake senere!:)

 

Men du skal ikke se bort ifra at poleringsmaskin og litt heftig rubbing vil gjøre jobben!

 

Haha det må da subbe noe grosalt når du kjører så sinnsykt low-rider??;P Men kult er det, uten tvil!:D

 

Hehe, gjør faktisk ikke det assa.. Bare jeg ikke har 5 i bilen og kjører fort over dumper, men det har jeg ikke planer om og ha heller. Max. 4stk i bilen. hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helst 2 i bilen, max 3.

Hadde det vært mulig å få grønne skilter hadde jeg vurdert det sterkt, bare for å slippe å forklare alle om senking og subbing hver gang jeg ikke vil ha full bil.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, morsomt at du sier det Bjørnar, er sjeeeldent jeg har 5 i bilen, finner alltid en annen utvei hvis det er forespørsel om det! Kjører jo ikke stasjonsvogn heller da :D

Hehe, er jo ingen jævla taxi heller:D

 

ps. Skal du bli med til VACN treff på hadeland neste lørdag? Jeg, Oleee, og slemreke kjører i 8.tiden oppover iallefall..

 

Gi meg beskjed hvordan det gikk med maskin poleringen av panseret, og støvet, siget får du ikke gjort noe med tror deg , det var litt grovt, men mye av støvet får du vekk.

 

I Will:) Se når jeg får tid, mye svartjobbing om dagen:D Penger trenger jeg nå vettu:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er jo ingen jævla taxi heller:D

 

ps. Skal du bli med til VACN treff på hadeland neste lørdag? Jeg, Oleee, og slemreke kjører i 8.tiden oppover iallefall..

 

 

 

I Will:) Se når jeg får tid, mye svartjobbing om dagen:D Penger trenger jeg nå vettu:D

 

Ja svartjobbing tell me about it, skulle lakkere bagasjen på den fucousen jeg lakket døren på også nå og ta en stor bulk, jeg tar faen meg 4 tusen på det, stor bulk , masse rust, tar litt tid.

Men uansett, nå blir det god bil på meg snart :) drar til tønsberg og ser på den på lørdag, Opel Senator B,

 

Prøve og få den til og ligne på noe denne, jeg klemmer på felga jeg kjøpte til LET prosjektet, må jo ha sommer cruise bil jeg også, sitter en 3.0 med 5 trins manuel på den :) alt utstyr, drikker vel 2.0l mila hehe 188hk og 290nm

 

b7_1.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja svartjobbing tell me about it, skulle lakkere bagasjen på den fucousen jeg lakket døren på også nå og ta en stor bulk, jeg tar faen meg 4 tusen på det, stor bulk , masse rust, tar litt tid.

Men uansett, nå blir det god bil på meg snart :) drar til tønsberg og ser på den på lørdag, Opel Senator B,

 

Prøve og få den til og ligne på noe denne, jeg klemmer på felga jeg kjøpte til LET prosjektet, må jo ha sommer cruise bil jeg også, sitter en 3.0 med 5 trins manuel på den :) alt utstyr, drikker vel 2.0l mila hehe 188hk og 290nm

 

b7_1.jpg

 

Hehehe, akkurat som den ikke kommer til og bli rævkjørt på ingerstrand til sommeren:D

 

Men så fet ut, er det den på bilde? Hvor mye koster sånt morro?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hehe ikke den på bildet, den på bildet er jo najs. det jeg skal kjøpe ser ut som en haug, iforhold, men men keskin felga blir bra, og motor har bare gått 160 000km, han hadde papirer på det. Og seff må vi prøve litt på ingern med sommer bilen, tipper jeg blir litt glad i den bilen, skal til tønsberg og titte på den i morgen..uff gleder, meg,,prisen på noe slikt, ja nå har jeg klar og prute endel, men kan si man får mye bil for pengene.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår