deciBel Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Heisannsveisan.... Mitt utgangspungt er følgende: VW Vento GL 1994 modell, mørkeblå, 5 gir manuell, 1,8 liter, 90 hester 5 seters "sedan" OPPDATTERING PR SEPTEMBER 06: DENNE ER NÅ TIL SALGS! SE:Her for salgs info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 gleder meg til å se bilder, har enda ikke sett en vento i så dårlig stand (utifra hva du forklarer). en delbil ville nok vært en god ide, men er det så ille som du sier og du ikke har noe særlige med penger.Kan det godt hende det hadde vært like bra å kjøpt en annen vento og heller brukt den du har som delbil. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det er sant.... Jeg har tenkt samme tanke. Jeg sjekket listeprisen på denne bilen for et par mnder siden. og den lå på ca 40.000,- Fristende å kjøpe meg en "litt" fetere bil og kanskje bruke denne som "innbytte". selv om jeg vet at den ikke er verdt mer enn kanskje 15-25.000,- (tross rust/& kjørelengde/tilstand) Og jeg vil jo ikke få no særlig for den hvis jeg tar den som innbytte heller tipper jeg... Har alltid vært fan av VW. Hadde en Golf 1 en gang i tiden. Det prosjektet ble lagt på is. Er veldig forelska i Golf 2, og Golf 3, Men i og med at jeg "fikk denne Ventoen billig av fatter" så skal jeg ikke klage på Vento'er heller. Liker de. Har også så vidt hatt en Bobble. Den var også grei, men jeg datt igjennom gulvet mens jeg kjørte. så den ble vraka. Hele båndplata var råtten :) Det forble et aldri påbegynnt prosjekt hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bildene er fjernet. (de skremte bare vekk potensielle kjøpere :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ja, dette var litt av et prosjekt, var mye godt arbeid der ja:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ...må vel starte med en delebil som jeg kan plukke litt fra i første omgang. Det viktigste for meg nå er å få den igjennom EU sjekken. Fetteren min skal hjelpe meg med litt kanalsveising, servoshit, og bremser/fjerer Men vet ikke hvor mye jeg rekker. Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt BILLIGE og bra deler utenom Møller Skøyen som tar blodpris for allt som har VW merket på seg :p`? Er det vanskelig å bytte ut manuelle vindusheiser til Elektriske? og... Er det vanskelig å bytte ut manuelle speil til el- justerbare speil? Noen andre som har dårlig erfaring med orginal lakken til Vento'en i blått??? Da fatter kjøpte bilen fikk han relakkert både høyre og venstre side på nytt fordi lakken hadde "bobble-merker" mange steder. I og med at de ikke lakket annet enn høyre og venstre side (i 1999) så sitter jeg nå igjen med en halvlakka bil, med masse stygge bobble merker på tak dørkarmer og bakluke. Bummer! ....hmmm hvor skal jeg begynne? Noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Veng, handle gjenom MECA! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Tittet på Veng sine sider. Ser ut til at jeg må herje no sinnsykt for å få fiksa de rusthullene i hjulbuene på begge sider av bilen. I og med at det ikke finnes "karosserideler" å få kjøpt løst akkuart på den delen av bilen :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Der får en si... Prosjekt ja! Gleder meg til fortsettelsen :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 dæven, tror aldri jeg har sett en mk3 med så mye rust og småskader. Og jeg har jammen sett en del! Tror nok du har en del arbeide foran deg, men har du pågangsmot skal du nok klare dette.! Tøff satsing! lykke til videre! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Var på Torshov bilrekvistitta i dag å kjøpte Haynes boka :) Fikk samtidig med meg en liten dings / adapter jeg trengte for å få radioen til å funke. Utrolig hvor bra og effektiv denne dagen har vært. Ferie er tingen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Lykke til med prosjektet... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 @ 708 Racing: Feit Vento! ...only god knows if I could do one like that :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Steike så mye ille rust det var der.. Håper du er god venn med sveiseapparatet ;) El-speil og vinduer bør være lett å skru over, men du trenger nye dørtrekk og sånt også.. Tror jeg så en billig delebil på autodb.. Lykke til! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 det her er nesten sånn pimp my ride utgangs punkt det her hehe.. over her rust, bulk, list som er av, mangler speil,bindt skilt, eneste du mangler er litt macgyver tape ;) men blir nok maskin til slutt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg