Gå til innhold

VW Vento GL '94 mod : Nytt prosjekt

Ranger emnet


deciBel

Anbefalte innlegg

det her er nesten sånn pimp my ride utgangs punkt det her hehe..

 

over her rust, bulk, list som er av, mangler speil,bindt skilt, eneste du mangler er litt macgyver tape ;)

 

men blir nok maskin til slutt :)

 

 

appropposs "pimp my ride" Det var en slags "konkurranse" for litt siden via en eller annen nettavis om å kunne bli med, eller "delta" på Pimp my ride world tour eller ett ellerannet i den dur. Jeg sendte inn søknad jeg, med en hel haug av bilder, men som forventet....jeg hørte aldri en dritt i ettertid. Så enten var den for dårlig utgangspungt, eller så fikk de så sinnsykt mange deltakere at min mail aldri ble lest :p hehe...

 

 

Jeg tenkte å "fylle ut" dørene litt med å lage en litt rettere overflate, og kanskje sette inn en høyttaler til så jeg får 2 høyttalere på hver side. Fjerne den lomma, som bare samler opp rusk og P-biletter, og is skrapene... Og hvis jeg fikser å sette inn el-heis på vinduene kan jeg jo like gjerne fjerne "sveiva" :p

 

vento0064.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

appropposs "pimp my ride" Det var en slags "konkurranse" for litt siden via en eller annen nettavis om å kunne bli med, eller "delta" på Pimp my ride world tour eller ett ellerannet i den dur. Jeg sendte inn søknad jeg, med en hel haug av bilder, men som forventet....jeg hørte aldri en dritt i ettertid. Så enten var den for dårlig utgangspungt, eller så fikk de så sinnsykt mange deltakere at min mail aldri ble lest :p hehe...

 

 

Jeg tenkte å "fylle ut" dørene litt med å lage en litt rettere overflate, og kanskje sette inn en høyttaler til så jeg får 2 høyttalere på hver side. Fjerne den lomma, som bare samler opp rusk og P-biletter, og is skrapene... Og hvis jeg fikser å sette inn el-heis på vinduene kan jeg jo like gjerne fjerne "sveiva" :p

 

vento0064.JPG

 

haha sammentreff hehe.

 

men du hvis du har slakk lommebok, burde du ikke prioritere og fikse kjerra før du ordner anlegg osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, selvfølgelig. Jeg har anlegg liggende (hvertfall noe jeg kan bruke)

Er ikke så opptatt av "lydanlegg til 30000000millioner,- så lenge det er fet lyd!

 

Det ALLER ALLER viktigste for meg er å få den igjennom en EU Sjekk. uten allt for mye problemer...

 

Problemene ligger i tid, penger, plass til å mekke og min usedvanlig dårlige døgnryttme...

 

 

Har mange planer for bilen. Har ikke tenkt å "skamstyle" den liksom. Men vil at den skal ha en litt mer "expensive look" (hvertfall noen hakk høyere enn slik den ser ut i dag :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.... Jeg har tenkt samme tanke. Jeg sjekket listeprisen på denne bilen for et par mnder siden. og den lå på ca 40.000,- Fristende å kjøpe meg en "litt" fetere bil og kanskje bruke denne som "innbytte". selv om jeg vet at den ikke er verdt mer enn kanskje 15-25.000,- (tross rust/& kjørelengde/tilstand) Og jeg vil jo ikke få no særlig for den hvis jeg tar den som innbytte heller tipper jeg...

 

...føles litt rart å "Quote seg selv" ;p men shit au... Har nettopp vært inne på listepris.as for å sjekke ut om det stemte med det jeg har tidligere fått oppgitt mht listepris.....Jeg ble en smule positivt overasket :

 

"Liste prisen på VW Vento GL 1994 er 58.300,-" God sommer hilsen www.listepris.as

 

Nå begynner jeg å lure på om jeg heller skal selge bilen, å kjøpe meg en annen en hehe... Men det spørs da hva jeg evt ville fått for den. kom gjerne med bud! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har nå bestemt meg for å selge bilen. Skal kjøpe meg scooter i stedenfor.

 

 

Noen som er hypp på bil? Kom med bud! En mer real bil anonnse, (med så mye detaljer skal du lete lenge etter!).

 

Pr i dag er det ingen heftelser

Den har fått nytt speil på høyre side

Jeg skal ha den på EU sjekk på onsdag. (Da skal jeg fikse sentral lås, og generelllt få den EU godkjennt selvfølgelig!)

 

"Liste prisen på VW Vento GL 1994 er 58.300,-"

 

Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å ta dette for bilen:p, men kom med et ok bud, så er den din!

 

(Status på EUsjekken legges ut her så fort jeg får papirene fra Verkstedet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestemt meg for å selge bilen. Skal kjøpe meg scooter i stedenfor.

 

 

Noen som er hypp på bil? Kom med bud! En mer real bil anonnse, (med så mye detaljer skal du lete lenge etter!).

 

Pr i dag er det ingen heftelser

Den har fått nytt speil på høyre side

Jeg skal ha den på EU sjekk på onsdag. (Da skal jeg fikse sentral lås, og generelllt få den EU godkjennt selvfølgelig!)

 

"Liste prisen på VW Vento GL 1994 er 58.300,-"

 

Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å ta dette for bilen:p, men kom med et ok bud, så er den din!

 

(Status på EUsjekken legges ut her så fort jeg får papirene fra Verkstedet!)

 

kan gi deg et skambud på 5000,- er egentlig mere for å være snill en fordi jeg har lyst på den er INGEN deler jeg kan bruke så blir en prosjektbil som skal ribbes helt i såfall.... da har du hvertfall et alternativ mot å vrake den hvis det ikke skulle dukke opp noen intresenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår