Gå til innhold

VW Vento GL '94 mod : Nytt prosjekt

Ranger emnet


deciBel

Anbefalte innlegg

gleder meg til å se bilder, har enda ikke sett en vento i så dårlig stand (utifra hva du forklarer).

 

en delbil ville nok vært en god ide, men er det så ille som du sier og du ikke har noe særlige med penger.Kan det godt hende det hadde vært like bra å kjøpt en annen vento og heller brukt den du har som delbil.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.... Jeg har tenkt samme tanke. Jeg sjekket listeprisen på denne bilen for et par mnder siden. og den lå på ca 40.000,- Fristende å kjøpe meg en "litt" fetere bil og kanskje bruke denne som "innbytte". selv om jeg vet at den ikke er verdt mer enn kanskje 15-25.000,- (tross rust/& kjørelengde/tilstand) Og jeg vil jo ikke få no særlig for den hvis jeg tar den som innbytte heller tipper jeg...

 

Har alltid vært fan av VW. Hadde en Golf 1 en gang i tiden. Det prosjektet ble lagt på is. Er veldig forelska i Golf 2, og Golf 3, Men i og med at jeg "fikk denne Ventoen billig av fatter" så skal jeg ikke klage på Vento'er heller. Liker de. Har også så vidt hatt en Bobble. Den var også grei, men jeg datt igjennom gulvet mens jeg kjørte. så den ble vraka. Hele båndplata var råtten :) Det forble et aldri påbegynnt prosjekt hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...må vel starte med en delebil som jeg kan plukke litt fra i første omgang. Det viktigste for meg nå er å få den igjennom EU sjekken.

Fetteren min skal hjelpe meg med litt kanalsveising, servoshit, og bremser/fjerer

 

Men vet ikke hvor mye jeg rekker.

 

Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt BILLIGE og bra deler utenom Møller Skøyen som tar blodpris for allt som har VW merket på seg :p`?

 

 

Er det vanskelig å bytte ut manuelle vindusheiser til Elektriske?

 

og...

 

Er det vanskelig å bytte ut manuelle speil til el- justerbare speil?

 

Noen andre som har dårlig erfaring med orginal lakken til Vento'en i blått??? Da fatter kjøpte bilen fikk han relakkert både høyre og venstre side på nytt fordi lakken hadde "bobble-merker" mange steder. I og med at de ikke lakket annet enn høyre og venstre side (i 1999) så sitter jeg nå igjen med en halvlakka bil, med masse stygge bobble merker på tak dørkarmer og bakluke. Bummer!

 

....hmmm hvor skal jeg begynne?

Noen som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår