Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

tøff bil du har... begynte å få det bra til på slutten på gardemoen da:D Morro å se volvo på banen sammen med alt det japanske..hehe

 

Takk, fikk fiksa clutchen så ble alt litt greiere;)

 

Vi har begynt med buret nå, bru trix fix står for svesinga!

 

Strippa bilen igjen

SL733965.jpg

 

En av boxene som hovedbøyla står på:

SL733956.jpg

 

 

Vi har holdt på med det hele denne helga, ser slik ut nå:

SL73396723.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft;D

Når regner du med og være 100% ferdi med bilen? Eller skjer det noen gang?:P

 

vet ikke jeg, nå jobber vi for å få bilen klar til neste sesong, vet ikke om bilen noen gang blir "ferdig"

 

Har ikke hatt kameraet i helga så desverre ingen bilder av buret som har fått farge;)

 

Men fant ett par bildet av stolfestet på sjaførsia

SL734011.jpg

 

Ble sittende lengre bak og mye lavere

SL734007.jpg

 

Også fått hjem noen Irsk spec camberplater

SL733952.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo fryktelig bra ut detta. Men hvor var det du fant de camberplatene? De ser mye penere ut en stort sett alt jeg har sett av slikt før til 340/360.

 

Begynner å få litt lyst på slik bil selv nå jeg..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo fryktelig bra ut detta. Men hvor var det du fant de camberplatene? De ser mye penere ut en stort sett alt jeg har sett av slikt før til 340/360.

 

Begynner å få litt lyst på slik bil selv nå jeg..

 

Fikk tilslutt lurt de ut av han Dai på v3m, han brukte hele sommeren på å få de lagd.. Men er ikke s13 plater en god greie?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår