Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

harry jævel! så deg råne rundt i oslo for en uke siden! helgeråner er du

 

haha! Passe bråkete den bruksbilen:ass: Jeg bor jo inne i byen da Robert, jeg vakke ute å råna bare på vei etterellerannet sted i viktig ærend

 

Har endelig etter mye knoting fått på understellet. Bak er det nå justerbart og bilen kan bli så lav jeg vil.. Foran sitter det nå s13 bein:

SL734301.jpg

 

Nye trykkplata

SL734284.jpg

 

laget ntt stag til bakstillingen

SL734300.jpg

 

Skal prøve å oppdatere skikkelig snart

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er fjerbein spindel og hele sulamitten fra s13 el er det ombygd 360? er coiloversa bak custom el finnes de å få kjøpt?

 

Har du funnet en løsning på det klassiske 360 shaken når du spinner? ble det bedre når den ble lavere og stivere?

 

Mvh Stian

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, Knalltøffe biler du har!!

 

Åssen bil er den hvite som står i garasjen der? Aldri sett før:P

 

 

Bmw 2002ti med turbo bredding og litt snacks. Prøvde på Rota felgene på den og det ble så fint at jeg så meg nødt til å selge de...Måtte jo ha meg andre hjul så var i drammen her om dagen og handla ett par nye sett med 8x13 felger:notin:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fjerbein spindel og hele sulamitten fra s13 el er det ombygd 360? er coiloversa bak custom el finnes de å få kjøpt?

 

Har du funnet en løsning på det klassiske 360 shaken når du spinner? ble det bedre når den ble lavere og stivere?

 

Mvh Stian

 

 

Hei Stian

 

S13 fjerbein som er parra med volvo spindel. Skal prøve å knipse noen bilder i kveld.. Jeg har ingen 360 shake på verken denne eller bruksbilen, de er fine å ligge sidelengs med begge to;)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stian

 

S13 fjerbein som er parra med volvo spindel. Skal prøve å knipse noen bilder i kveld.. Jeg har ingen 360 shake på verken denne eller bruksbilen, de er fine å ligge sidelengs med begge to;)

 

Har ikke oplevd at d rister når jeg går sidelengs nei. Men begge 360ene mine har brukt å hoppe med bakhjule når jeg står i ro og spøler. har du oplevd dette? eventuel løsning? har du bygd coiloversa bak selv å eller?

 

Mvh Stian

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår