Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. FIN er den overhodet ikke! men når det gjelder svingradius kontra vekt fordeling er den helt rå!

 

Har aldri piska en bil så hardt på åpne skogsveier som med denne i real hastighet! Føler meg trykk på måten bilen oppfører seg på og da er det bare klampen i bånn;!)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirasjon! :D

 

Bare tulla såklart, min det der. vinterbil! ;)

 

Hehe, men hva skjer her? Eksoen opp og ut på siden?

 

DSC01877.jpg

 

 

 

haha.. vi vraka en 360 i helga i hadelands åsen... DRITT! eneste kule volvoen jeg noen gang har kjørt så hardt og så fort sideveis så klarer eiern å skrote den i grøftekant;) Trenger du deler?!

 

Hehe, endlig har`n sett lyset;) Skal love deg at jeg storkoser meg i bruksøsa om dagen

 

 

Deler har for mye av allerde, men du har ikke choke kabelen?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SL734144.jpg

 

Fikk hjem demperne idag, etter at de har vært hos Intrax for litt ombygging. De sa de ikke lagde justering på front beina, jeg vet ikke hvorfor, men har iallefall fått en skikklig kraftig og kort demper(40mm)

 

SL734155.jpg

 

 

Jeg lurer på å sette på gjengestag selv, så er det litt rom for justering, skal først prøve de på bilen

 

Bakre demperne er nice:

SL734145.jpg

 

Blir nok litt understell skruing i helga:volvsmile

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
hahaha styggeste mener du ?

 

Tøffe ting er ofte stygge som grus... :volvsmile Men du foretrekker kanskje en søt bil? Nissan Figaro?

 

Styggeste volvo? 480!

 

Menneh, Nikdev. Du må filme litt når du har fått på de pene blanke delene dine. Litt sideways action skader ikke!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

tøff bil;) driver å skal ordne 360n min for drifting jeg også, blir en b230ft motor på 250-300hk, sveisa sperre (så lenge kasse og aksler holder) bur og stoler også da... men jeg lurer på om det fins noe smart løsning på noen form for kraftigere bremser til disse bilene?? er ikke heeelt i rute med nesten 300hk og de org bremsene..

Hell yeah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff bil;)men jeg lurer på om det fins noe smart løsning på noen form for kraftigere bremser til disse bilene??

 

Titt her:340R Braketter etc lages for salg. Send meg pm for info.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår