Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke oplevd at d rister når jeg går sidelengs nei. Men begge 360ene mine har brukt å hoppe med bakhjule når jeg står i ro og spøler. har du oplevd dette? eventuel løsning? har du bygd coiloversa bak selv å eller?

 

Mvh Stian

 

Axle tramp som det kalles ja... Nye foringer er nok en god ide, i første omgang!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00024.jpg

Endelig fått meg kamera igjen:)

 

Sånnn ser det ut nå:

DSC00020.jpg

 

Hadde jeg fått gnist på pluggene hadde alt vært fryd å gammen...

 

 

Belter har jeg handlet inn:

DSC00039.jpg

 

Forstilling:

DSC00032.jpg

 

 

Hjul ja det her jeg også handlet, ett sett med 8x13" Allycats til:

SNV13405.jpg

 

Og ett sett med noen 8x13" 3 delte Graku felger, men disse trenger litt jobb for å bli strøkne, kan knipse litt når de er blitt det;)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S13 coiloversene mine er fubar, så fikk tak i noen helt nye borsett fra at de var med på brannen hos Japan Auto.. Men med litt "puss og suss" ble de fine igjen

 

DSC00104.jpg

 

Er stivhetsjustering på demperen på disse og det er knall

DSC00093.jpg

 

Tok med ett ekstra sett til en kompis som jeg ga litt Tlc:thumb

DSC00091.jpg

Endret av Nikdev

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta masse bilder mens du bygger coiloversa da :D meget intresangt å se hva du holder på med. keep it up:D

 

Gelmte kameraet på sødag(da vi bygde om) men skal få knipsa noen bilder av hvordan det ble:thumb

 

men kan snike med ett bilde av det innkorta styrestaget vi gjorde i samma slengen så jeg får mer sving\lock og kan ligge breiere

DSC00111.jpg

 

 

Fikk forresten startet bilen idag:):):):)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår