Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Kortet du mye da? Hvordan går det foresten å kjøre med sveisaaperre? noe som har begynt å gji etter (lager, stikkakslinger osv)?

 

2cm ca.. Utgjorde mye på utslaget! Sveisa sperre er greit å kjøre med det, gøy på 360 men det sliter bra på cluchen og den er passe kjip å bytte(ut med motor eller kasse ned bak)

Jeg har ikke sveisa på bruksbilen

 

Det nye oppsettet foran:

DSC00120.jpg

Skal frese opp spindlene så jeg har mulighet til å senke bilen mer;)

 

 

justering av tenning

DSC00137.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns du kan fullføre "cleaningen" av siden på bilen iallefall :D

 

Du har ikke noen filmer da?:)

 

 

 

Har faktisk tatt bort litt mer idag... men det er nedprioritert. skal kjøre løp imorgen, akkurat kommet inn nå etter 16timer i garsjen og en fortreffelig test tur:cab

 

 

Tidenes eksos laget av christian aka superman!

DSC00158.jpg

 

 

 

Imorgen og Søndag er det powerdrift løp på gardermoen og der skal jeg kjøre

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fint vær idag, så tenkte vi kunne få gjort noe med høyden og få lengre dempningsvei, så igår skaffet jeg ett par 6,5" 7cm rørstumper.. Idag dro jeg til Christian for å smi litt................

 

DSC00190.jpg

 

Så lagde vi topper:

DSC00194.jpg

 

Christain dro fram sveisetryllekunstne sine:

DSC00201.jpg

 

DSC00202.jpg

 

no turning back:

DSC00193.jpg

 

Så smelta vi de nye toppene sammen med volvoen

DSC00208.jpg

 

Og ente opp med denne høyden og laaaang fjæringsvei :D Veldig fornøyde testa vi bilen litt og jeg kunne kjøre hjem igjen :wink:

DSC00210.jpg

 

Jeg kan fremdeles justere den masse ned, men nå var traversen 4cm fra bakken og det får holde;)

 

fint lite tirsdagsprosjekt............Imorgen skal jeg smelle på litt lakk på de nye toppene

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Jeg skal begyne på høyskole igjen så har bestemt meg for å selge Bilen!

 

http://www.bilforumet.no/biler-salgs/233361-s-volvo-360-lopsbil-skilt.html#post2581345

 

Ikke selg denna fine bilen a, bare hvis du selger den til meg, for jeg vil virkelig ha den, men jeg har nok ikke penger, så du kanke selge den!

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår