Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja, er både farlig og skummelt med alle fulle rundtomkring på banen, depoet, gocart banen osv.. De har null respekt for biler, kaster gjerne flasker o.l. Hopper fremfor biler mens de kjører osv.. noen som gjør det med meg iår igjen er det noen som får seg en real omgang. Så får jeg heller bli kastet ut, er så lei fyllika..

 

Da tror jeg ike du har vært på Gatebil på noen år...............

Selv på julitreffet i fjor med helt kanon bra vær var det så og si ikke noen problemer med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir treff på meg ja :) gleder meg til å se litt drifting jeg , alltid gøy :D forhåpentligvis kommer det mange toer-golfer også, så man kanskje kan hente litt inspirasjon =)

 

er iallefall meldt bra vær ut denna uka og mandag og tirsdag neste uke.. får håpe det holder seg til helga :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg ike du har vært på Gatebil på noen år...............

Selv på julitreffet i fjor med helt kanon bra vær var det så og si ikke noen problemer med dette.

 

Kjørte på september treffet på rudskogen. Slet med fulle folk når man prøvde å kjøre hjem om kvelden da jo. Ikke sikkert alle opplever det samme vettu..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser du fra Kirkenes for å være på gatebil? :respect

 

Du får jo komme en tur til dB-riggen så kan vi jo ta en prat, fått montert komp.settet nå da? hehe....

 

Jepp gjør nok det:D ja kan vel ta en liten tur:) nei har ikke skaffet meg en passelig forsterker enda:P

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette skal bli mitt første Gatebil treff. Har ikke bestilt biletter eller noe ennå da. Håper jeg fortsatt kommer inn døra? Skal være co pilet på banen på søndag hvertfall men håper jeg får ordnet så jeg kan bli der fra fredag av. Må jo få med meg festene også siden jeg har hørt så mye om dem:) Så bare å lage liv alle store og små så jeg kan dra hjem igjen med ett godt jomfrugatebil inntrykk.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at Gatebil treffene har blitt alt for dyre og kommærsje. Husker 01/02 treffene. De var fine. *Drømme* En slunken lommebok kunne jo holde hele helgen der. Nå må man jo nesten være millionær om man skal dra med seg noe mer enn bare seg selv.

 

Jeg skal vel prøve å komme meg til skogen på søndagen. Og det blir for å ta bilder og se breisladden. Det er jo tross alt morro. Selv om det blir bare mer og mer fyll og faenskap med åra. Håper at jeg får fine bilder og noen bra videoklipp. Så kommer det vel ut på nettet når den tid kommer.

 

Dere som skal dit får kose dere og drikke litt ekstra for meg (om dere skal ha i dere noe alkoholisert fludium da).

 

-Thelle-

Chrysler Voyager 3,3L V6

Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^)

Thelle.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA. er det dummeste jeg har hørt på lenge. Greit nok at de fleste som er der lager røyk og slenger på rumpa, men at en gammel hvit 740 skal lage "show" på gatebil? I forhold til de fleste andre som er der med godt over 500hk! og kjøreferdigheter til tusen. Men lag show du, så skal jeg prøve å se etter deg.:iconsm

 

 

Det var vel litt tett sagt ? Jeg er på skogen hele tiden, og syntes iallefall det er moro å se på han...

 

Men for all del kan jo du prøve å kjøre der med feks golfen din ? Blir sikkert show vettu...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ikke Dalbeck golf da? Han lager vel show???? (Ja er full og skrev Dalbeck feil men gidder ikke finne ut hvordan han staver navnet sitt!!! Skål)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ikke Dalbeck golf da? Han lager vel show???? (Ja er full og skrev Dalbeck feil men gidder ikke finne ut hvordan han staver navnet sitt!!! Skål)

Han lager vel ikke noe show..han bare kjører rundt og rundt banen. Hvis ikke han stiller med ny maskin i år så er det bare å legge opp for han.

 

VS motor må jo komme..Skal vel for f*** ikke på ett møkkete Svenske treff istede for Nordens største GateBil arrangement!Må være han dumme med eieren som har tvinget han til å kjøre i sverige! Er jo drag race på rudskogen og..Med hardere konkurrenter enn blonde svensker og fulle finsker..

 

Edit: Skal spørre han imorra om åssen det ligger ann..om han skal til rudskogen eller vasterås..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår