Gå til innhold

sRt VW Caddy koseprosjekt

Ranger emnet


sRt

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, jeg tok i dag ansvar. Jeg vasket bilen og tok noen bilder slik at dere får se hvordan bilen ser ut nå.

 

Front og bakfangeren er nå montert ferdig lakket, ryggekamera er montert i bakdøra, skjerm montert hvor det originalt er cd-spiller og et oppbevaringsrom (dvs 2 stk DIN over hverandre). DVD-spiller montert i custom ramme nedenfor skjermen hvor det originalt bygger seg nedover mot et oppbevaringsrom forran girspaken.

 

Bilen ser nå slik ut:

 

_front2.jpg

 

_front1.jpg

 

Et bilde fra monteringen av skjermen:

_dashmekk.jpg

 

Bakfangeren ferdig lakkert, litt våt enda, men fin og smooth i forhold til den originale plastdritten:

bakfanger.jpg

 

Bak bilen, her ser du også plasseringen av ryggekameraet:

bake.jpg

 

Et nærmere bilde av ryggekameraet:

ryggecam.jpg

 

Skjerm i midtkonsollen som viser bilde fra ryggekameraet:

dashcam.jpg

 

Midtkonsollen:

dash1.jpg

 

Vel, om dere lurer på noe så er det bare å spørre.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, en 8" sub bak hvert sete er også under vurdering. Men får se om vi gidder det, originalstereoen på disse bilene er faktisk ganske bra, sikkert noen av dere som har kjørt nyere VW/Audi som har merka at originalt lengre er så dårlig som det en gang var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjøre caddy '06 mod som arbeidsbil. er kjempefornøyd med den og lyden av stereoen er ganske bra. så lenge det ikkje er høg musikk med masse bass;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ja nå er det lenge siden det har skjedd noe her. Etter 6 ukers ventetid fikk vi endelig en pakke i posten:

 

Ny grill:

11575.jpg

 

Og øyelokk:

13482.jpg

 

En kjerring har også bulket fangeren bake litt, men vi regner med å få ordnet alt og lakket alt i løpet av di neste ukene, er litt mye å gjøre for tiden, så har ikke så mye tid til caddyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på deg i kveld :)

Og bilen er knalltøff,og med øyelokkene og nygrillen så blir den enda bedre.

Bare å plinge på om du trenger bilder av den når alt er montert ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var hyggelig å møte på deg også, fikk du tatt noen brae bilder da Hansy? Bare sleng inn her om du har noen bilder fra i dag. Når resten er lakka må vi få mekka en ordentlig fotosession :)

 

trigger: joda, er vel grei reklame med en bil folk snur seg litt etter, men igjen, så vil jo reklame ødelegge cleanlooken. Noe som jeg synes er litt viktig å gjennomføre. Men prosjektet er jo ikke ferdig, så vi får se hva det blir til etterhvert :afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLENG UT BILDER;)

 

reklame trenger ikkje å øydlegge lok'en.

eg meine det ville ha passet viss reklamen var mørk grå eller ein anna mørk farge.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke min pc for øyeblikket,drar til landet i morgen,så skal jeg fikse bildene,tror jeg fikk et veldig bra bilde av logoen din bakpå.

Kom det noen flere etterhvært? :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom en touareg kjørende rett mot oss, men den stoppa rett bortfor og vi fant ut at det bare var en tysk turist, haha. Så det var ikke mye å skryte av det treffet der nei.

 

Ja du får bare slenge inn det du har av bilder når du får lagt dem inn, det så jo ganske idyllisk ut der dem sto med kveldssola i ryggen alle bilene :)

 

Har du forresten bilde av det spesialbestilte senkesettet jeg hadde montert for å senke bakakselen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,satser på at neste treff blir bedre da!Skal fikse bildene når jeg kommer hjem ja.

Og nei,jeg tok ikke bildet av lecasteinene,men utrolig smart ide.Hva med EKTE senkesett neste treff? :P

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår