Gå til innhold

sRt VW Caddy koseprosjekt

Ranger emnet


sRt

Anbefalte innlegg

hehhe, hvem sier at lecasteiner ikke er godkjent senkesett da? :P

 

joda vi får se hva det blir til på bakakselen, men det er litt dritt pga det er bladfjæring bake vettu :)

 

Og den er jo senket 35mm på ordentlig måte framme (Har TÜV og alt faktisk), men bilen er jo så høy originalt at det vises jo nesten ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja har hørt rykter om coilover-sett som senker heftig mye. Men det får eventuelt vurderes senere. Men husk da folkens, det er jo da en arbeidsbil som brukes hver dag. Og den kjøres ikke på Våler, men på veiene i tromsø. For folk som har vært i tromsø enten sommer eller vinter, vet hva dette innebærer.

 

Resten av planene er egentlig bare å få lakket og montert øyelokkene og grillen. Vi har også et lite prosjekt med selve lyktene, men vi får se om vi får til.

 

Vi har diskutert om vi skal sette inn en 8" sub bak hvert sete, men dette er lagt på is. Så vi får se om vi gidder...

 

Jeg må prøve å legge litt mer energi for å shine sx'n fremover nå. Men som student har jeg jo masse fritid om jeg bare slacker litt på leksene :P

 

Men vi er veldig åpen for ideer ang prosjektet, så bare spytt ut folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine bilder, jeg likte det av bakluka :)

 

Neida, er ikke så farlig med skiltene... Men den så jo mye fetere ut uten skilt (som på det øverste bildet). Mulig jeg må ordne samme skiltløsning som på sx'n min, hehe. Horisontalt :P

 

Bilen blir brukt hele tida ja, så det var sikkert meg du møtte. Er vel ganske lett å kjenne igjen denne bilen, hehe. Bare å hilse neste gang, om det ikke hilses tilbake har jeg enten sola i øynene, eller så er det noen andre som kjører :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han kan ha lykke til med å kjøre i tromsø med den høyden der :P

 

Jeg tar borti et par plasser i tromsø med caddyen slik den er nå, det sier jo litt...

 

Njææ, bare få den skikkelig ned i kjellern! Og potte stiv! Kjørekomfort er for pyser :p

If you ain't rubbin' you ain't dubbin' :tannløs:

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jørgen, nei æ e litt lei superlav bil etter å ha kjørt sx'n i tromsø, så d e greit å kunne ha litt klaring på caddyen.

 

Men uansett, jeg fikk prøvemontert grillen og øyelokkene i går. Må lage nye fester og sånt til grillen, men det er lett. Håper på å få sendt til lakking i løpet av uka, men d spørs litt nårtid lakkereren kan ta den skaden på bakfangeren.

 

Bilder av prøvemonteringa:

 

caddy2.jpg

 

caddy1.jpg

 

Vad tycks?

 

ps, tror jeg fjerner den derre "logo" tingen i grillen... bedre med gjennomført eurostyle (cleanlook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår