Gå til innhold

er denne noe og ha.... berlingo...


pepa

Anbefalte innlegg

Har hvertfall hørt at topppakninga ofte går.

Jobber på et citroen verksted, og jeg kan ikke si at jeg ville anbefalt deg et slikt merke. Hehe.

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har igrunn vært forøyde med Berlingoen vi har på jobben. Hatt den siden 2000. Eneste store feilen var toppakninga som røyk på 100 000 km. Bortsett fra det har det igrunn ikke vært så ille mye feil. Men å trekke tilhenger med Berlingo 1.4??? Er du VEEEEEELDIG tålmodig?? For den er IKKE sprek :) Men som bruksbil, helt okei. Dog, hadde nok lett etter enten en 1.8 eller en diesel.

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes vel at du er litt drøy mht både komfort, kjøreegenskaper og sikkerhet. Berlingoen er neppe noe dårligere enn sine konkurrenter. Syntes firmabilen har trygge kjøregenskaper. Vel er den ikke noen sportsbil, men det er den ikke laget for å være heller. Så dersom man trenger ei lita kasse til å frakte folk og varer, er Berlingo etter min mening et av de bedre valg man kan gjøre.

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt Berlingo masse på glatta og har aldri verken stått fast eller kjørt av veien. Gamle Caddy har etter min mening lite å stille opp med i forhold til Berlingo, mens nye sannsynligvis ligger godt foran. Snakk om MANGE år i forskjell på når de ble utvikla.

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart dette, har hatt veldig mange forskjellige arbeidsbiler (ingen gamle caddyer), og Berlingo/Partner skiller seg ut som det værste med god margin.

Utenom kvalitetsmessig havner den litt foran Hyundai H1 4wd.

Hatt 4-5 Partner/Berling

Noen Hiacer 2wd/4wd/bensin/diesel

L300 4wd + 2wd

245

VW Transporter t4 + t5, kjørt litt Caddy 06

Spacewagon

Hyundai H1 4wd

+ sikkert et par til.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår