bjarne Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen tips? Vil en eddikløsning fungere eller lages det en vask spesielt for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Dersom du har mugg ville jeg ha titta under teppene på gulvet i bilen din. Tenker da på fuktighet osv. Vectraen min var klissvåt under teppene som førte til mugg stort sett overalt. Men om du leier en skikkelig støvsuger som renser så buuuurde vel det holde? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Seter som skal inn i bilen. Jeg er interessert i å fjerne mugg på disse. Støvsuger fungerer ikke da mugg setter seg i tekstilet, det må fjernes med en form for vaskemiddel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hehe, da er det lurest å spørre mamma, ikke forumet ^^ Det påstås at X-it greierne skal fjerne mugg da.. så om du tester det og en god vask så kanskje? edit: eddik og vann er ikke å forakte heller.. tror det skal funke Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Koster ikke skjorta å levere det inn heller.. Rikk renset alle mine seter og tepper for rundt 1000,- :) Men nå var det ikke bare mugg på dem da :D Setene ble topp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen tips? Vil en eddikløsning fungere eller lages det en vask spesielt for dette? Ta en telefon til et firma i Oslo ved navn Mycoteam, da får du vite rette fremgangsmåte for muggfjerning da de driver spesielt med dette. Nummeret finner du i telefonkatalogen. :bok Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen tips? Vil en eddikløsning fungere eller lages det en vask spesielt for dette? Jeg tok med meg setene mine og en såpe til setene til statoil og selvvasken. Det ble rent, pent og lukten forsvant. Kommer selvfølgelig an på hvilke seter du har også. EDIT Spyl de ren først og vask med såpe etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Du kan få leid en rensemaskin på f.eks malingsforetning e.l.. Funker fett Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Steemer eller hva faen det heter... Tar mugg og allt annen dritt uten problem, vist du kan tav av trekket i helinga så er det bare å stappe de i vaskemaskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Du kan få leid en rensemaskin på f.eks malingsforetning e.l.. Funker fett Kjøpte en rensemakin for å fjerne noe mugg i Jaguaren som jeg driver å renoverer nå (veteranbilentusiast) , alt så bra ut i et par månder så var det plutselig mugg over alt, fikk kjøpe en kloroppløsning?? som jeg sprøytet på og fjernet igjen fra firmaet nevnt i mitt forrige innlegg. Alternativet var visst å utsette alt muggbefengt med minst 60 graders vaskevann etter som det jeg forstod.. Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Klor, hvilken blanding må man bruke for å ikke risikere å bleke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hva med bare å la det tørke og børste det av?? det pleier jeg og gjøre... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hva skal man bruke på skai-innredning da? Nylonvask ell.no? Hva skal jeg bruke for å kunne sette meg inn i bilen uten å bekymre meg for å gni muggsporer inn i klærne? Jeg vil ha noe som både fjerner og desinfiserer! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Dampvasker bør gjøre nytten :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Eg var med og pakka ut en conteiner med noen 100 seter fra USA og der hadde det vært fuktig i conteineren. Brukte en billig flekkfjærner eller bare høytryksspyler og lot setene tørke etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg