Gå til innhold

Bil 2002 på Lillestrøm.

Ranger emnet


Mirus

Skal du på Bil 2002 fra den 3. til 8. september?  

28 stemmer

  1. 1. Skal du på Bil 2002 fra den 3. til 8. september?

    • Ja, selvfølgelig!
      26
    • Nei.
      2


Anbefalte innlegg

Håper for guds skyld det... at det blir litt spennende der.. klubber , tilbehørs leverandører osv...

 

Men kliner det til i god norsk stil så er det vel bare de "mest solgte" modellene som de har med på stand.. altså minste motor i kjedeligste utgave.. for "folk flest"... *spy*

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene skal ha det til at BMW-klubben, Opel-klubben, Merceklubben, VW-Audi klubben osv. også er invitert........ Så det blir nok en del fete spesielle biler også ;)

 

Det blir nok ingen stor bilmesse uten modifiserte biler vil jeg tro.

 

Dette blir nok ganske bra :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil 2002, må vel ta en tur. Kan jo ikke ha noe som heter bil 2002 uten at det kommer andre en et par av de mest solgte i norge. DA kommer det ikke mange. Også er det jo plass til veldig mange der opp skulle jeg mene.... 32.200m2 er VELDIG stor plass og hvis de har tenkt å være litt ute også så er 30mål veldig stort også... Sette det i et perspektiv da.. Hvor stor er rommet ditt og hvor mange biler med damer rundt får du inn på det... :D:D Ja 15m2 en bil med 4-5 damer rundt, bør vel da komme hundretalls biler da, men flere hundre damer :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Du skal vel seff kjøre ned dit.. eller??? :D:D

 

Hvorfor gidde å kjøre dit når det tar mye lengere tid å parkere enn det tar å gå dit? Slipper å betale parkeringa oxo =)

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

 

Hvorfor gidde å kjøre dit når det tar mye lengere tid å parkere enn det tar å gå dit? Slipper å betale parkeringa oxo =)

Hmmm får vel svare pent på den da. Vi liker vel å kjøre bil vel??? hmmm hører jeg at du ikke vil kjøre, men vil GÅ... hmmm Nei da. Skjønner jo at du vill sitte på.. Klart du kan det.. her skal det bare legges gummi igjen på pedaler ikke noe annet sted.. :D:D:D Er det mulig å få noe større glis eller??? hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Hmmm får vel svare pent på den da. Vi liker vel å kjøre bil vel??? hmmm hører jeg at du ikke vil kjøre, men vil GÅ... hmmm Nei da. Skjønner jo at du vill sitte på.. Klart du kan det.. her skal det bare legges gummi igjen på pedaler ikke noe annet sted.. :D:D:D Er det mulig å få noe større glis eller??? hehehehe

 

Okay... Da kommer du og henter meg og Lillegud da? Før vi skal ned å se på bilene...

 

Er med jeg!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

 

Okay... Da kommer du og henter meg og Lillegud da? Før vi skal ned å se på bilene...

 

Er med jeg!

Må innrømme at det bare ver tull, det med at jeg henter dere. Har nok med de folka jeg skal ha med fra der jeg bor.. Men hadde jeg ikke hatt noen venner så hadde jeg kommet da veit du.. hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Må innrømme at det bare ver tull, det med at jeg henter dere. Har nok med de folka jeg skal ha med fra der jeg bor.. Men hadde jeg ikke hatt noen venner så hadde jeg kommet da veit du.. hehehehe

 

 

Shylling! :) jaja da må jeg gå da... *hehe*

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår