Polo Classic Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Triangelbærearmer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 jøss, disse har jeg ikke sett før.. disse boltes bak i den originale indre innfestningen til bærearmen, og foran der hvor stab-staget er festet, så fjernes stab staget ? så mycket spennende ut dette.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 å lekkre biter til polo godt å se. hvem firma everer di ? Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 http://www.refo-tech.de Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ja, det er godbiter :) da kommer avstivere i stål både til dempertårnene oppe og under fra tyskland om en måneds tid ;) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Greit at jeg ikke spør, men slik info vil jeg også ha, TurboPolo! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hvordan går det med motorplanene til denne bilen da? er MC gassere i boks? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Morn, ser bra ut dette. Anngående de stabstag foringene har jeg hatt de i 2 år og de hjelper på de. En ting du burde skaffe er alufjærbeinslagre, da disse er myke og vil gi seg etter ikke mange år med hard fjæring. Skaff slike http://www.g-laderseite.de/eshop/product_info.php?cPath=31_37&products_id=110 Skal kjøpe et sett til min, får -1 grad i camber i tillegg. Kan bestille sammen hvis intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ja, har sett på disse fjærbenslagrene.. må jo ha 2f lagre for å montere skikkelig understell uansett så.. når bestiller du knufla ? Turbopolo: jada, planene er klare :) 3f motor med kvasskam, grenrør og 4X 32mm mc-gassere.. de er allerede innkjøpt.. har funnet ut at 36mm er det ideelle, men det skal vel gå.. sliter med å finne noen som kan dyse den rett for meg da.. Er på sporet etter en nederlender som kaller seg serge, han skal visst vite mye ;) satser på å komme på mellom 90-100hk.. morsomt med lett bil det :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Skal bestille fortest mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Har sett flere på http://www.86c.nl som monterer mc-gassere, så det må jo være en mulilghet ja. Bremser da?? GTI?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 he, he.. ja, er på det forumet jeg er, men er noe vanskelig å forstå det som skjer.. bilder er jeg god på :) bremser blir 239mm ventilerte foran og golf eller caddy tromler bak.. de bremsene med slissa/ borra skiver og brembo klosser holder i massevis for den lille bilen.. Har tenkt på skiver bak, men det blir lett for mye effekt bak slik at det låser bak før den låser foran, og det er lite heldig på bane.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 he, he.. ja, er på det forumet jeg er, men er noe vanskelig å forstå det som skjer.. bilder er jeg god på :) bremser blir 239mm ventilerte foran og golf eller caddy tromler bak.. de bremsene med slissa/ borra skiver og brembo klosser holder i massevis for den lille bilen.. Har tenkt på skiver bak, men det blir lett for mye effekt bak slik at det låser bak før den låser foran, og det er lite heldig på bane.. Er et skummelt forum det der, snakker jo bare om i toeren..... Skiver og avlastningsventiler bak fungerer gull. Hadde dette på slutten på min, og det fungerte suverent. Men kom aldri så langt at jeg fikk håndbrekk som virket. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 nei, er endel arbeid å få alt til å passe.. dessuten holder tromler mer enn nok til vekten.. Iallefall de store caddytromlene.. Har endelig fått tak i denne mc-gasser eksperten fra holland og snakket litt med han.. innsugsventilene er visst 36mm og mine gassere er jo 32 mm, men prøver med de til jeg finner noen på 36. Han hadde til og med tips på dysingen ;) Edit: gikk akkurat opp et lys for meg.. turbopolo: du er stig ? :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg er meg ja ;) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg