VCE Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Bare dyppe fort, eller la dem ligge en stund? Stivner de ikke med en gang jeg tar de opp? Du kan varme dem under rennende vann også, du må varme dem såpass at de nesten er ubehagelige å ta på. Uansett er det ingen fare siden vannet fordamper lenge før plasten smelter.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 De heter snow cap jo...er jo ikke vansklig å sette på...prøv mer enn 1 gang a. Bare dytt nedpå de andre klips, bruk ståltråd, sett snowcap nedpå å dra til deg de andre klipsa med ståltråd så de fester seg. 0 problem.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hvordan får man dem av igjen da? Finni biler med snow caps på skroten, men fikk de ikke av i farta.. Litt vanskeligere på -86+ enn på de eldre.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har nå prøvd, prøvd og prøvd. Det endte med at den ene klipsen knakk. :fucku Får sikkert brukt den, men blir enda vanskeligere å feste den en det var i utgangspunktet. For et klønete system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 jeg festet min dritlett, bare med å bruke hendene.. men så hadde jeg vært singel noen uker da, når jeg monterte den. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det virker som om mine klips blir for tykke når de skal klemmes på selve capsen. Er hvertfall utrolig hardt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg har knekkt to fester. Kjøpte ny hos volvo, men den passa faen ikke. Sammenligna den med den som stod på 242en når jeg kjøpte den, og festene er ikke på samme plassen.. Volvo240RSport kjøpte og en, den passa fint som faen. Lurer på om de har hatt noen dårligge dager der på fabrikken. Min ville vertfall ikke ha de bakerste labbene inn og under slik at de fester seg, det var kun en som var villig til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Kanskje det er mulig å lime de på en måte? Bruke silikon eller noe slikt og enkelt og greit bare lime capsene rett på metallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Den skal bare klipses på, så enkelt er det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Den skal bare klipses på, så enkelt er det.. Hadde det bare vært enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ekkeftøkning ja :D:D:D:D Det var jo kjekt. Jeg har både automatgir og snowcaps, så da går det vel omtrent opp i opp. :roll: Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 doh Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg