volvokvaløya Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jo man kan spekulere i mye...er som oftest rimelige enkelt å finne fysiske feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kvir meg til å mårra...:shake Er jo typisk min flaks at motoren har gått til helvete. Kunne jo ikke passt bedre enn dette. Nå som lommeboka er tom og jeg skal reise til Snøhvit neste tirsdag og kommer hjem 11 juli, rett før Gattebillll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kjipe greier, Larsen.. Men er vel ikke clutchen hvis pedalen kjennes grei ut, og den kobler inn/ut. Kunne du renne med clutchen inne forresten? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Slepte bilen hjem. Med clutch ute og inne, i gir og ikke i gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hmm.. Altså den trilla samme om du hadde clutchen ute eller inne når den sto i gir? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 nei nei, tok clutchen ut litt bare for å se om kanskje ting løsnet. Noe det ikke gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Aiaiai! Mest sannsynlig motoren som står i sju steiner da tenker jeg... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 kjipt!særlig når du ikke engang kjørte hardt når den smalt!....:deng Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Akuratt det samme skjedde med AT`en til en kamerat av meg på vei til rudskogen. Motoren rikka seg ikke, men clutch, gir og alt virka helt fint, heller ikke noe problem å taue, så da vi kom hjem (etter at jeg taua han fra rudskogen til asker, ca 15 mil) tok vi av toppen og klødde oss litt i hue, stempel 1 var nede, stempel 2 var nede, stempel 3 var nede og stempel 4 var oppe ???????? viste seg at råda hadde knekt, var oxo noen hull i blokka. "Den var kjipt, men sånt skjer" sa vi, og begynte å bytte motor. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 får da håpe det bare er noen småting som har butta.. enklere å bytte noe smått enn må måtte flytte inn en ny blokk Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 har du noen synlige merker på blokka? fra utsiden? når du har tatt ned girkassen, så prøv å start motoren. da har du lett funnet ut hva som har rast.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 har du funnet ut noe? får håpe det har gått bra..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 oljelampe etc har lyst? blinking? i svinger ved banekjøring? si ifra hva som har ryki når du finner det ut (kongobambus) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har gjort litt arbeid i dag. Fått løst alt på kassen så det er bare til å dra den ut og ned. Prøvde med skralle forran på veiva og da gikk det an å snu den, men fikk ikke snudd så mye før det stoppa i noe. Prøvde ikke å dra andre veien. Fant ikke noe utvendinge skader på blokka heldigvis... Men så dukka det opp langt mere intressane ting i tunet i 3 tida, så da ble det ikke gjort noe mer me min bil. Volvo240RSport hadde prøveskilt på prosjektet i dag, så det ble kjøring og litt skruing selfølgelig. Alltid litt barnesykdommer, men veldig lite egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 ventil butt,, siden du fikk dreid litt på motoren? evt råde inn i siden Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg