SilweR Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hei! har problemer med kaldstart på min 96mod a4 AEB motor. når jeg starter den må jeg gi litt gass (ca 1300rmp) i noen sekunder eller så går den over til å kun gå på 3syl før så å stoppe å bli helt død etterpå! dette skjer ikke vist det er noen varmegrader i luften, da er den helt fin! hva kan det være? og det er heller ikke noen problemer når bilen er varm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hei! har problemer med kaldstart på min 96mod a4 AEB motor. når jeg starter den må jeg gi litt gass (ca 1300rmp) i noen sekunder eller så går den over til å kun gå på 3syl før så å stoppe å bli helt død etterpå! dette skjer ikke vist det er noen varmegrader i luften, da er den helt fin! hva kan det være? og det er heller ikke noen problemer når bilen er varm! Skiftet masse vanntemp følere på disse VAG bilene, ellers ville jeg ha tatt en diagnose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Vanntempføleren som går på den viseren inne i bilen eller? :wonder Har de en tendens til å gå dukken altså? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 lengsi t.pluggene ble bytta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 det er flere som snakker om vanntempfølere så kanskje man skulle ta en nermere titt på de! pluggene ble byttet for 7000km siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hva kan defekt vanntempføler gjøre for å fucke opp motor? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hva kan defekt vanntempføler gjøre for å fucke opp motor? :wonder Kjenner av kjølevann temp å forteller ecu om det r kald start, mere bensin annen tening osv... Noen sitter i radiator noen i vannrør/slanger et sted husker helt hvor på denne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 På min så sitter den på toppen av motoren inne med blokka i slangen som går inn på toppen av radiatoren :wonder Tror min også er defekt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 plages du med det samme da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg