Gå til innhold

Soting av ruter i Sverige?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

dere som bor ikke så langt i fra drammen området.. hørere rykter om ei som er sykt god til detta som heter lindy eller noe dette gjør hu vedsiden av og være modell hu er med på 2005 kalendern i vertfall i vi menn.. kasne et skirtt vidre for og finne hu:P

 

Skaff nr til hu for meg a!

Og send meg pm! ;-)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er samme om det er bakrute eller siderute og samme hvilken bil`? Hvor ligger dette a?

 

Ja det skal være samme pris for alle rutene, samme hvilken bil. Mysen er i Østfold, ca. 6 mil sør for Oslo på E-18.

Audi

80 Quattro 2.2t 20v -83

UrQuattro -85

90 Quattro -85

A4 Tdi Quattro -97

-------------------

xS6 Avant 2.2t -95

xS2 Coupe -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt ifra http://www.mysenbilglass.no

 

VI HAR LANG ERFARING MED MONTERING AV SOLFILM.VÅRE MONTØRER HAR MONTERT PÅ FLERE HUNDRE BILER DE SISTE ÅRENE.

 

VI BRUKER SOLFILM FRA 3M MED 2 ÅRS GARANTI MOT FABRIKASJONSFEIL.

 

PÅ JOBBEN GIR VI 1ÅR GARANTI MOT BOBBLER ,ELLER HVIS FILMEN SKULLE LØSNE

 

 

Så.. sjekk fakta først :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste jeg hart vært i kontakrt med gir 5-7 års garanti.. så jeg synes dette var relativt dårlig garanti ordning, men.. det skal nevnes at de tar 3-4 ganger prisen som mysenbilglass tar da:P er det noen som har erfaring med mysenbilglass, jeg tenker på resultatet??!

 

 

Skal jo en del til at en film skal løsne etter at den har vert på et år...sitter rimelig godt fast da vel jeg tro....

Vet om en her i bygda som soter ruter, vet ikke hvor mye han tar, men kan spørre om det blir aktuelt.

 

Mvh

Andreas

Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår