vx2go Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ser utrolig bra ut dette her. Bare sideskjørta kommer til deg nå så :) Skal du sette på gitter ved eksosen el? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 lurte på å få på plass 2 potter til, ei på hver side. har de liggendes i garasjen alt yummy . skal da ha gitter rundt begge pottene. men må få lakka det da, siden malinga flassa av det gitteret jeg kjøpte nå :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hvor hr du fått tak i de pottene? :D må si jeg misunner framskrittet på bilen din... her er showcasen til min bil: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540748 :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 bare noe ræl jeg kjøpte på biltema. orker ikke ha effekt anlegg på bilen min, er så bæl harry med biler som bråker så det skjærer i ørene, uten at de beveger seg en meter... så planen var å fjerne original endestussen, sette på den nye, også bare prøve å lage en form for feste for ei potte på den andre sida. får se hvordan det blir, men først skal jeg ha et par ukers ferie i utlandet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har du fått på sidesskjørtene og lakkert de? Har liste nedesrt på dørene som går litt nedover kanalene, så lurer på om hvordan det blir å montere det på min bil Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 en kompis var uheldig og rygga på bakfangeren min i fjor sommer, festene inni fangeren knakk og det samme gjorde litt av fangeren. så nå står bilen på bukken i garasjen for å fikse en del kosmetiske feil. Planen er: - fikse noen lakkskader i hjulbuene foran, etter en røff vinter - skifte gitter på front og bakfanger, ender opp med sølv nå, siden malinga flassa av på gitteret bak (kjøpte det ferdig lakka svart. foran som var lakkert hos lakkerer var fortsatt like fint, men jeg røska ut det og) - få på sideskjørta, ser ut som om disse er en cm eller 2 for korte :S - monterer 1 potte på hver side bak. - fikse gitter rundt begge disse pottene - nye sommerdekk, toyo PROXES T1-R (regner med å få disse levert på døra i dag eller imorra) bilen skal ikke av bukken før dette er ferdig nå =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Går denne bilen går i trondheim?.. er en her i byen som har en lik gru... *kremt* kreativ frontfanger. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 holder til i larvik jeg.. fangeren er litt spesiell ja, ser litt merkelig ut rett forifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 da var nytt gitter på på plass foran, fiksa de små lakkskadene også har jeg fått festa fangeren skikkelig foran. har brukt x antall tuber med epoxt lim og litt tec 7 så langt. regner med å få fiksa ræva på bilen til søndag (jobb, jobb og atter jobb setter kjepper i felgane for meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 når får vi se nye bilder av bilen da? :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 2 problemer så langt, er skeptisk til om jeg får plass til pottene, tror den ene vil treffe glassfiberen. problem nr 2 er litt værre. skjørta er 4-5 cm for korte :S den ene felgen min fikk seg en smell når jeg fikk lagt om dekka og :( tenker jeg kan klare å få rota meg til ett par bilder på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 noen kjappe bilder. kan ikke akkurat si at bilen er ren og pen... sideskjørta er desverre 3-4cm for korte :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg