Gå til innhold

Montere ny bakfanger (fester), B4

Ranger emnet


goLd^-

Anbefalte innlegg

er ikke sikker på det der, tror muligens cab og s2 har de samme festene. (begge er 2 dørs)

de festene som er på s2 fangeren passer ikke til min 80 iallefall.

s2 og 80'n jeg har, har forskjellige fester både foran og bak.

 

har fangern gjemt oppå låven ett sted fremdeles

 

og bilen min er svart, men alt som blir nylakkert får ett snev av lilla i det rette sol lyset. er noe som ikke stemmer helt med lakkoden som jeg har i serviceheftet... :S

 

(rotete post! :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke sikker på det der, tror muligens cab og s2 har de samme festene. (begge er 2 dørs)

de festene som er på s2 fangeren passer ikke til min 80 iallefall.

s2 og 80'n jeg har, har forskjellige fester både foran og bak.

 

har fangern gjemt oppå låven ett sted fremdeles

 

og bilen min er svart, men alt som blir nylakkert får ett snev av lilla i det rette sol lyset. er noe som ikke stemmer helt med lakkoden som jeg har i serviceheftet... :S

 

(rotete post! :()

 

 

Lyst å selge s2 fangerne? :respect

 

når du nevner det så er jo S2 både coupe og sedan kiddie så det vil kanskje si at coupe fangerne passer både S2 coupe og Cab, mens sedan fangerne passer på vanlig sedan og S2 sedan :afro

Men ingenting er jo umulig å tilpasse

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ohhh, sorry meg :S

lenge siden den var ferdig lakka, tirsdag forrige uke.. :P

men bor på jobben for øyeblikket. imorra SKAL jeg få vaska vekk innsekter og tatt bilder. for så å laste de opp og vise de til dere, men mangler gitter der potta kommer ut, har ikke hatt tid til å fikse det enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår