Gå til innhold

Eff.anlegg???

Ranger emnet


Fluto82

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg ikke lage ett dårlig rykte, men jeg personlig hville ikke godt for supersprint.

 

Jeg kjøpte meg et catbacksett til supersprint (fra katalysator og bak) etter noen måneder kom det noen rare lyder fra bakpåtta når jeg ga gass, virka som noe var løst i bakpotta, i tilegg at den svarte lakken som er inni potta begynt å løsne!

Jeg fikk selger (felgimport) til å se på potta, de var ikke i tvil om at jeg måtte få ny potte.

 

Over til potte nr2, etter 6 måneder begynte denne potta å ruste (ikke utenpå ,men inne i potta) da var det rett tilbake til felgimport de beklagte seg og jeg fikk en ny.

Deretter sogte jeg Corradoen , så jeg vet ikke hvordan det går med potte nr 3, jeg vil ikke kritisere felgimport.

Som sakt så ryddet de opp.

Men vil heller tenkt meg om før jeg hadde kjøpt Supersprint, det finnes mange andre aktører som kan by på eksos og ikke minst til mye bedre priser en supersprint.

Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x

Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x

Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x

Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rask levering, gode priser, hyggelig betjening... hva skal jeg si?

 

okey da har du tydeligvis vært heldig.. på g2 forumet var det flere som hadde ventet leeeenge på deler, og når de ringte\sendte mail fikk de til svar at ordren var slettet etc.. sånt skal jo rett og slett ikke skje.. men uansett, du har kanskje vært heldig? hvem vet :)

 

edit; bare å lese "butikker som selger ting til golf II" på g2 forumet.. side 2 i tråden.. der er det blant annet to stk som har dårlige erfaringer derfra.. (vi snakker om awesome gti store uk )

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår