Gå til innhold

SOMMERTREFF 25 - 27 August - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Vil det da si at om man ikke har noe "problem" med at folk ligger sidelengs fremfor en, så kan man kjøre i drift-heatet, selv om man ikke selv vil drifte?

 

Et tips når dette skal avvikles; lag to store plakater/skilt som det står "Grip" og "Drift" på.

Dette henges da ved f.eks utslipp slik at ingen misforståelser oppstår når folk skal utpå ;)

 

Likte den der idèn. Er ikke hele tia det er så lett å følge med på klokka. Tia går fort når man har så mye fint å se på eller man er på bana. Derfor kan d kanskje vises et "10 minutt igjen" skilt for at dem som er på bana skal få tid til å kjøle ned bilen å komme seg av banen før det neste drift eller grip heatet skal utpå. Jeg vet av egen erfaring at klokka er ikke noe jeg følger med på når jeg kjører på bana.

Ellers må jeg jo si at jeg gleder meg utrolig mye til neste treff å håper det blir like bra som det forrige. :)

 

Hilsen Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Påmeldingen er i gang på http://www.sommertreff.no

Betalingsinfo oppdateres så snart vi får i orden vår nye betalingstjeneste som lar deg betale direkte med kredittkort. Det vil fortsatt være mulig å betale til samme konto som til vårtreffet men håper de fleste bruker det nye nr som er 6428.05.15769, men kortløsningen blir et ekstra tilbud som er litt enklere og gir en raskere oppdatering.

 

Det blir satt et tak på 250 biler på banekjøringen og dette blir de 250 første som betaler. Vi hadde ca 245 biler på banen på vårtreffet så her er muligheten til stede for at det blir fullt desverre.

Vi velger å gjøre det slik uansett for å gi et bedre tilbud til de som kjører slik at det blir overkommelig kø i pitlane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det da si at om man ikke har noe "problem" med at folk ligger sidelengs fremfor en, så kan man kjøre i drift-heatet, selv om man ikke selv vil drifte?

Akkurat dette som skjedde i går, en Drifter får snurr etter langsvingen på Rudskogen og i stede for å stoppe og vente å se om det er klart, så gir han Drifteren full gass (motsatt kjørerettning) for å snu bilen og fronter da med en Celica som er på vei forbi Driftevogna.

Dette er trist, men det gikk bra med sjåførene tror jeg??

 

BRA SOMMERTREFFET har delt GRIP og DRIFTING:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingen er i gang på http://www.sommertreff.no

Betalingsinfo oppdateres så snart vi får i orden vår nye betalingstjeneste som lar deg betale direkte med kredittkort. Det vil fortsatt være mulig å betale til samme konto som til vårtreffet men håper de fleste bruker det nye nr som er 6428.05.15769, men kortløsningen blir et ekstra tilbud som er litt enklere og gir en raskere oppdatering.

 

Det blir satt et tak på 250 biler på banekjøringen og dette blir de 250 første som betaler. Vi hadde ca 245 biler på banen på vårtreffet så her er muligheten til stede for at det blir fullt desverre.

Vi velger å gjøre det slik uansett for å gi et bedre tilbud til de som kjører slik at det blir overkommelig kø i pitlane.

hvodran kan man betale med visa? fant ikke det ut.. :well

 

dersom bilen ikke blir ferdi og jeg har forhåndbetalt for kjøring på bane må jeg betale for å gå inn som publikum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvodran kan man betale med visa? fant ikke det ut.. :well

 

dersom bilen ikke blir ferdi og jeg har forhåndbetalt for kjøring på bane må jeg betale for å gå inn som publikum?

 

Jeg har måtte betale inngang selv om jeg ikke fikk bilen med og hadde forhåndsbetalt, men det gjorde ikke noe. Pengene går til en GOD sak! :D

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står dekkskifte og dekkomsettning på bildet over her. Er det mulighet for å få kjøpt 225/40/18 dekk og lagt om det vis det står omleggsmaskin der, og hva er prisen på sånt? (vis noen husker fra sist treff)

 

Jeg drar sansynligvis sammen med noen fra Trondheim. Blir artig å få prøvs 200sx'n på bane :D

- 1999 Bmw 320i E46

- 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker]

- 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt]

- 1987 Ford Sierra [spiker :D]

- 1993 Ford Mondeo [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står dekkskifte og dekkomsettning på bildet over her. Er det mulighet for å få kjøpt 225/40/18 dekk og lagt om det vis det står omleggsmaskin der, og hva er prisen på sånt? (vis noen husker fra sist treff)

 

Jeg drar sansynligvis sammen med noen fra Trondheim. Blir artig å få prøvs 200sx'n på bane :D

 

Hei

 

Statoil la om dekk for 60.- pr stk i juni hos oss. Går ut fra det ikke blir store forandringer i prisen. Dim i 18" og større bør dere bestille på forhånd tror jeg. Er ikke sikkert de har så mye store dimensjoner på lager. Er Statoil stasjonene i Mo i Rana som driver standen. tlfnr til dem finner dere på http://www.gulesider.no:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår