Gå til innhold

SOMMERTREFF 25 - 27 August - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

ja Vomaz skal selfølgelig kjøre på bane.. blir vel å slite ut noen stk 18" hjul på den helgen.. bare å nøkke tak i meg når du ser meg så kan du alltids få sitte på noen runder...

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja Vomaz skal selfølgelig kjøre på bane.. blir vel å slite ut noen stk 18" hjul på den helgen.. bare å nøkke tak i meg når du ser meg så kan du alltids få sitte på noen runder...

supert :)

 

blir sikkert å kjøre litt med *gammel Volvon* selv på banen, men en b23e motor er jo ikke all verden på en bane.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. funker vel det også.. go fart inn i svingen og null fart ut av svingen..:wave

jeg skal jo kjøre for å ha det gøy da ;) såe vil heller kjøre en "dau" bil enn å sjå på alle som får kjørt fra seg... sitter selvfølgelig på med noen med bedre bil dersom jeg får muligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til høstreffet også, for besøket nå på vårtreffet ga virkelig mersmak!!!

 

Jeg kikka på programmet og det så greit ut med egene hit hor grip og drifting.

 

Jeg vil bare komme med et ønske og det er at grip heatene blir kjørt før drifte heatene. Dette fordi det som regel blir dratt endel grus og jord ut på banen når driftinga pågår....

03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt)

04 Outback (daglig bilen)

06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til høstreffet også, for besøket nå på vårtreffet ga virkelig mersmak!!!

 

Jeg kikka på programmet og det så greit ut med egene hit hor grip og drifting.

 

Jeg vil bare komme med et ønske og det er at grip heatene blir kjørt før drifte heatene. Dette fordi det som regel blir dratt endel grus og jord ut på banen når driftinga pågår....

 

I høst blir det ikke "lov" å drifte utenfor banen. Det ble ødeleggelser for tusenvis av kroner og det tok flere dager å ordne banen etter treffet som var. Derfor blir man utvist om man gjentatte ganger havner i sandfella. At noen går ut av og til vil skje uansett, men de som er ute av kontroll får ikke kjøre. De får starte med bilcross heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I høst blir det ikke "lov" å drifte utenfor banen. Det ble ødeleggelser for tusenvis av kroner og det tok flere dager å ordne banen etter treffet som var. Derfor blir man utvist om man gjentatte ganger havner i sandfella. At noen går ut av og til vil skje uansett, men de som er ute av kontroll får ikke kjøre. De får starte med bilcross heller:)

 

 

bra tiltak :)

 

vi jobba mye med å fikse opp etter sommertreffet både i år og i fjor.

 

de som drifter ut burde være med å reparere også!!!! :)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med "grip-heat"? Er det da de mere seriøse med raske biler som kjører?

 

"Grip" høres tøffere ut enn "Drifting ikke tillatt" :)

Vi må huske på at det er endel som ikke liker driftinga, så de må få litt tid på banen for seg selv og få kjørt litt runder uten at det ligger bilder sidelengs og blokkerer dem hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grip" høres tøffere ut enn "Drifting ikke tillatt" :)

Vi må huske på at det er endel som ikke liker driftinga, så de må få litt tid på banen for seg selv og få kjørt litt runder uten at det ligger bilder sidelengs og blokkerer dem hele tiden.

Vil det da si at om man ikke har noe "problem" med at folk ligger sidelengs fremfor en, så kan man kjøre i drift-heatet, selv om man ikke selv vil drifte?

 

Et tips når dette skal avvikles; lag to store plakater/skilt som det står "Grip" og "Drift" på.

Dette henges da ved f.eks utslipp slik at ingen misforståelser oppstår når folk skal utpå ;)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår