momo Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Min desidert favorittjapaner, og en av de peneste bilene fra den kanten, her legger vi ut bilder av strøøøkne Silvia S13! :pray :pray :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Herlig! Og fantastisk stilige bilder! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Utolig deilig bil, men two-tone konseptet med bare stylingfangerene i annen farge var tåpelig og ødela mye :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Helt nydelig rått!!sick Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 litt off topic, men hva ligger disse på føre avgifter? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Skal vi se om hotlinking fungerer på disse. Er også en og annen OneVia og 180SX innblandet. S13, både Silvia og 180SX er forresten noen av de bilene jeg er aller mest glad i; så pent designet, så godt bygget og så mye potensiale...! EDIT: litt off topic, men hva ligger disse på føre avgifter? Dette er heldigvis ikke noe man trenger å bekymre seg over, siden de er så jævlig vanskelige å få skilt på (Amerikansk 240SX er antakeligvis en hel del enklere enn en JDM Silvia K's, men så er det jo også bare halve bilen). EDIT2: Faen, så ikke at du spurte om kostnaden før avgifter. I Japan får du en flott K's for under 40.000 + frakt + moms, så de er slett ikke dyre. EDIT3: K's = King's = Toppmodellen med SR20DET. Under dette finner man "Q's" = Queen's (mindre motor og utstyr?) og "J's" = Jack's (enda mindre motor og utstyr?). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan jo legge ut bilde av min egen Sil80, har jo allefall halvparten Silvia :) Rett etter at skjermene var montert, bilen blir nå plukket ned igjen da jeg skal bytte til glassfiberskjermer.. og få lakkert bilen.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Når vi først er inne på s13.. På gamledataen min hadde jeg et bakgrunnsbilde av en uffatlig deilig 200sx s13. Den var vinrød med typisk driftestyling og felger. Nesten ingen dekaler og nydelig lakk. Var rett og slett helt perfekt! Bildet var tatt i den magiske timen, og i bakgrunnen var det noen digre sanddonger, og noen hus. Utfra husene å dømme, var dette i USA. Noen som aner hva jeg prater om? Skulle så gjerne funnet det bildet igjen! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Når vi først er inne på s13.. På gamledataen min hadde jeg et bakgrunnsbilde av en uffatlig deilig 200sx s13. Den var vinrød med typisk driftestyling og felger. Nesten ingen dekaler og nydelig lakk. Var rett og slett helt perfekt! Bildet var tatt i den magiske timen, og i bakgrunnen var det noen digre sanddonger, og noen hus. Utfra husene å dømme, var dette i USA. Noen som aner hva jeg prater om? Skulle så gjerne funnet det bildet igjen! Tar jeg helt feil om det er denne? Isåfall har du helt rett i det du sier... ufattelig deilig! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hei ryeng, ble de silviaene solgt i usa eller europa ? eller er det kun japanske utgaver og dermed rattet på feil side ? likte jo den røde du posta veldig godt! Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tar jeg helt feil om det er denne?Isåfall har du helt rett i det du sier... ufattelig deilig! Beskrivelsen kan da passe veldig bra. Helt rett, et stk ordentlig pen bil, hverken mer eller mindre:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hei ryeng, ble de silviaene solgt i usa eller europa ? eller er det kun japanske utgaver og dermed rattet på feil side ? likte jo den røde du posta veldig godt! De ble solgt i USA under navnet "240SX", da med en KA24-motor hentet ut av en Nissan pickup. Takk og pris at denne er enkel å bli kvitt til fordel for SR20 eller RB...! Merk at de kun kom med vippelykt-front i USA (derav "OneVia" (ONE-Eighty-SX-front og SilVIA karrosseri). Vi kan også bygge "Sil-Eighty" med SILvia front og one-EIGHTY-SX karrosseri). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Tar jeg helt feil om det er denne?Isåfall har du helt rett i det du sier... ufattelig deilig! Jaa! Der har vi den! Tusen takk!:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg