Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Det blir et skikkelig streetmeet på parkeringsplassen på Ingjerstrand 1 Juli, som ligger på gamle mossevei rett utafor Oslo (ikke langt unna hvervenbukta),

 

Som noen her fant ut, så er det jaggu på tide med en kveld med streetmeet igjen, og det er vel de fleste her enig i ???

 

Ta med deg gobilen, musikk og "streetmeet-kåt" humør/ gassfot og det blir skikkelig streetmeet-stemning:D

 

EDIT 2:

TIDSPUNKT: siden det er snakk om kolonnekjøring fra strømmen i 20-tiden, "starter" meetet ca fra 20.30 og 21.00 (tar vel no sånt som en 20-30-40 min fra strømmen til ingjerstrand).

Når slutter det? Det er det vel ingen som vet, og opp til enhver, som ellers.

 

EDIT 1:

KOLONNEKJØRING til meetet:

folket fra strømmen og omegn møtes på Shell/McDonalds på Strømmen i 20 tiden og kjører derfra, er det foreslått, og det er vel midt i blinken for de som kommer derfra skulle vi tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer sikkert jeg... Fyr opp dodgen din du og klistre på noen prøveskilter :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det helt garantert, men hvis folk er litt mer fornuftige enn sist vi var i Drøbak så bør det ikke bli noe stress... Så lenge vi bare står der og/eller griller gjør vi jo ikke noe galt

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Kommer sikkert jeg... Fyr opp dodgen din du og klistre på noen prøveskilter :)

Hehe, ja vi får se... Må jo dundre litt rundt igjen snart, er jo artig.

 

altså skal ikke se bortifra at snuten kommer nå ass.. hehe er sikkert snut på forumet her som driver å ser hva vi skal gjøre og hvor vi skal være...

Ja det kan tenkes. Men vi er jo tross alt ikke samfunnets avskum, de fleste av oss går jo på jobb eller lignende, og er vanlige ærlige folk, så jeg håper at politiet har det litt i bakhuet.

Selv om de pleier å være veldig negative...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå tror jeg detta blir et bra streetmeet med MASSE folk og god stemning hvertfall om vi får det været som har vært den uka her;) men er det SÅ stor plass a?? husker vel hvordan det blei på metrosenteret...var det i høst?? Når helikopteret fra onkel blå lagde mer lysshow enn på world on ice og det kom H....... mange biler og purk nede på bakken og...damn for et kaos!!

 

men tror fortsatt det blir bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår