Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

Njaaa...

Både enig og uenig, hva med ingjerstrand denne gangen og råde neste gang?

Er så lenge siden det har vært noe på ingjerstrand vett, så kan jo prøve der nå.

Men råde er for all del et jæskla bra sted, med god plass osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si noe annet enn at jeg stikker innom her ja!

 

OPD kommer garantert, og sikkert med MC og/eller Trafikkenhetene som bare er ute etter trafikkforseelser.. Holder man seg på matta så går det nok bra!

 

Bra tiltak uansett det her!! :)

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et skikkelig streetmeet på parkeringsplassen på Ingjerstrand 1 Juli, som ligger på gamle mossevei rett utafor Oslo (ikke langt unna hvervenbukta),

 

Som noen her fant ut, så er det jaggu på tide med en kveld med streetmeet igjen, og det er vel de fleste her enig i ???

 

Ta med deg gobilen, musikk og "streetmeet-kåt" humør/ gassfot og det blir skikkelig streetmeet-stemning:D

 

 

klarer du å sette ett klokkeslett og kanskje dra i gang en kolonne...

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde fått til en kolonne fra Ski, Lillestrøm og Sandvika for eksempel.. :)

 

Lagd litt rai rai på veiene innover.. markert oss litt! Uten å tiltrekke purken.. om det er mulig da.. er vel oppe med helikopteret og alt de, som på Metro sist.. E d muuulig!

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer på hvor Ingierdstrand er:

 

Kart

 

Det enkleste er vel å kjøre av E6 mot Hvervenbukta og Campingen der for å følge gamle Mossevei til man ser skiltet. Det er vel like ved motorsenteret hvis jeg ikke husker feil...

 

Så over til alle dere som uroer dere for onkel:

 

Holder man seg i skinnet, som nevnt tidligere har ikke politiet noe som helst å ta dere for... Det er såvidt jeg vet en kommunal plass og der kan man parkere slik det er skiltet...

 

Jeg er forresten med på kolonne fra Ski... Avspark fra parkeringa på vestsiden av stasjonen 1800?

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår