Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

De som kommer nord fra er vel dette helt perfekt... de som kommer sørfra kan jo møtes i ski som nevnt tidligere? og folk fra drammen og slikt vet jeg ikke hvor det kan tenke seg hvor er best.... Avtal her best mulig på forhånd!

 

Egentlig kan vi vel også møtes på Shell på Korsegården eller på Svartskogtoppen for de som kommer sørfra. Det er egentlig litt upraktisk å skulle kjøre til Ski hvis man kommer fra Østfold eller noe og skal til Ingierdstrand :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Egentlig kan vi vel også møtes på Shell på Korsegården eller på Svartskogtoppen for de som kommer sørfra. Det er egentlig litt upraktisk å skulle kjøre til Ski hvis man kommer fra Østfold eller noe og skal til Ingierdstrand :-P

 

ja kanskje litt dumt og ta med seg politiet derfra og, hehe... men det var vel du som nevnte ski? Er jo et knute punkt blant mange av oss:D

 

Vet ikke hvor korsegården eller svartskogtoppen er... en liten forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje litt dumt og ta med seg politiet derfra og, hehe... men det var vel du som nevnte ski? Er jo et knute punkt blant mange av oss:D

 

Vet ikke hvor korsegården eller svartskogtoppen er... en liten forklaring?

 

Jeg vet at jeg nevnte Ski, og jeg nevnte det nettopp pga oss Follofolk :-P Men vi kan alternativt møte opp i Ski og kjøre kolonne derfra til Svartskog...

 

Shell på Korsegården er der hvor Ås møter E6 (eller vice versa...), og Svartskogtoppen er når du kjører E18 inn mot Oslo, på den rasteplassen på toppen før fotoboksen mellom Tusenfryd og Mastemyr :-P Det ble en veldig merkelig forklaring... Si ifra hvis du ikke skjønte :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordfra foreslår jeg at folket møtes på Shell/McDonalds på Strømmen i 20 tiden, så turer vi nedover sammen hele hurven.. Aaaaaight?!?!

 

Be there....:popcorn kjenner streetmeet formen begynner å nå toppen nå... blir nok fett detta...:cool:

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I russetiden i år var jeg sjåfør litt og når vi møtte politiet på tryvann sa de at vi ikke kunne dra til ingierstrand fordi det var privat plass eller naboer som klaget på bråk..

 

Det var vel mere på grunn av rotet... Politiet mente at de ikke kunne kjøre på plassen, langt mindre gå der uten vernesko... Vil vel påstå at det var litt å overdrive, men :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår