Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen fra vestfold som tar turen oppover? jeg vurdere sterkt, men er litt usikker, (raskeste?) og korteste værtfall vei fra sandefjord blir vell Horten-Moss ferga også kjøre fra moss og oppover`? Utifra hva jeg kan se på kartet... Noen som vet ca kjøretid fra Moss til Ingjerstrand da?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Må kanskje prøve å ta en tur nå som jeg endelig har fått Camaroen på veien. :) Ikke diskuter hvor vi skal ha det da? tråden blir forvirrende så lurer alle på hvor det skal være til slutt, oppdater den første posten etterhvert som tider og sånt blir fastsatt.

Fett fett :D

Skal prøve å sette et tidspunkt i den første tråden nå jeg, og det er ca kl 20.30-21.00 omtrent vi starter da det var snakk om kolonne fra strømmen kl. 20.00

 

Er en stor fare for at dette kan bli skikkelig gøy ja, så hvis været smeller til og vi ikke møter andre hindringer skulle dette bli en kveld med god stemning og moro :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil møte opp på Ryen? (Esso'n)

 

Er der ca 20:30 jeg, Mazda 323F, grå.

 

Kjipt jeg ikke får på effektanlegget før neste uke :(

 

 

 

 

OT: Noen her som kan og sveise på effektanlegg (Simons 016-H)? Og eventuelt pris?

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at det dukker opp noen biler fra oss i MidnightClub også..Snakka med noen nå nettopp og de var interressert..Vi får se hva det blir til.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår