Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

For de som lurer på hvor Ingierdstrand er:

 

Kart

 

Det enkleste er vel å kjøre av E6 mot Hvervenbukta og Campingen der for å følge gamle Mossevei til man ser skiltet. Det er vel like ved motorsenteret hvis jeg ikke husker feil...

 

Så over til alle dere som uroer dere for onkel:

 

Holder man seg i skinnet, som nevnt tidligere har ikke politiet noe som helst å ta dere for... Det er såvidt jeg vet en kommunal plass og der kan man parkere slik det er skiltet...

 

Jeg er forresten med på kolonne fra Ski... Avspark fra parkeringa på vestsiden av stasjonen 1800?

 

Kunne nesten ikke sagt det bedre... bra forklaring! Og kolonne fra Ski høres ok ut!

 

dette her kommer og bli stort har jeg på følelsen :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi
klarer du å sette ett klokkeslett og kanskje dra i gang en kolonne...

Tjaaa, er ikke helt sikker, men det kan visst ikke være for tidlig heller, siden folk driver å parkerer for å bade og sånt der.

Tror kanskje kl. 18-19 blir litt for tidlig, lurte mer på sånn 20-21 tiden feks?

 

Avspark fra parkeringa på vestsiden av stasjonen 1800?

Litt tidlig kanskje? Jeg tror jeg tar en tur innom der på kvelden ved en anledning, kanskje sånn i 20 tiden eller noe, for å sjekke om det er folk der (evt må gjerne noen andre i nærheten også gjøre det, før vi fastsetter tidspunkt).

Er litt dritt å komme dit til fullparkert plass full av caraveller, caddyer og all den dritten der... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk for all del å ta med badetøy:wave Er desverre borte på denne datoen selv men annbefaler folk å ta med badetøy når de først drar ditt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer må huske å være lettkledde :wave

 

Det høres bra ut :P

Jeg er med på kolone fra Lillestrøm men når å hvor skal vi møtes?

Er ikke kjent så håper det er andre der som har bedre stedsans en meg...

Blir bra detta!

# 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil)

# 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil)

http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/

 

Member of:Saabturboclub.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordfra foreslår jeg at folket møtes på Shell/McDonalds på Strømmen i 20 tiden, så turer vi nedover sammen hele hurven.. Aaaaaight?!?!

 

De som kommer nord fra er vel dette helt perfekt... de som kommer sørfra kan jo møtes i ski som nevnt tidligere? og folk fra drammen og slikt vet jeg ikke hvor det kan tenke seg hvor er best.... Avtal her best mulig på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordfra foreslår jeg at folket møtes på Shell/McDonalds på Strømmen i 20 tiden, så turer vi nedover sammen hele hurven.. Aaaaaight?!?!

 

jeg kan møte dere som kommer fra lillestrøm/strømmen på ryen hvis det er problemer med å vite veien til ingierstrand. jeg bor ca. 10 min kjøring fra både ingierstrand og ryen, så det re ikke noe problem

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår