Gå til innhold

Landsfinalen 2006

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

skjønner detta, lite å gjøre gitt..... blir akkurat det samme mener nå jeg...... vel, du kan disse og komentere måten min å skrive på så mye du vil, for det forandrer den ikke, så hvorfor bruke energi på det.. bruke en av dem jah, det bestemmer jo du mener jeg........ kommer fint igjennom det atte.... jeg er best holdning faktisk..vel, nå har du bomma litt vel?... har ikke fått no serlig med bank på hvertfall 4 år så veit ikke helt jeg.... jaaa jeg så godt på bilen jeg, og under var det ikke såå voldsomt, og det var ikke stort man kunne se innvendig heller.. er mer som må til på min for å få den på gata da men, enn frontplate og bakplate, må ha bakdører og en brems bak fant jeg ut og alt det andre jeg sa sist... har tillgang på sveis ja, men det å få tak i deler for å få den på veien er ikke lett...jooo... nei dem vokser ikke akkurat på trær nei

 

Vokser deler på Manta på trær? Bakdører er vel ikke det største problemet. Men nå er jo alt håp borte, etter at en fjortiss har fillekjørt den.

Ikke noe særlig med bank, nei. Men noe har det vel blitt.

Min Charade trenger nytt panser, ny bakluke, dørerene må sparkles litt, jeg skal ha nye bremser all around, nye dempere, nye fjærer, motorshining, you get the idea. Jeg kunne vel knust den i bilcross, men du har jo allerede sett hva jeg velger (regner jeg med).

Kan du ikke iallfall ha maks 3 punktum og litt fler avsnitt, så det blir lesbart? Jeg sa ikke at 490 av innleggene var drittslening, men det blir ren dritt. Rett og slett fordi flere ikke skjønner hva du mener.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vokser deler på Manta på trær? Bakdører er vel ikke det største problemet. Men nå er jo alt håp borte, etter at en fjortiss har fillekjørt den.

Ikke noe særlig med bank, nei. Men noe har det vel blitt.

Min Charade trenger nytt panser, ny bakluke, dørerene må sparkles litt, jeg skal ha nye bremser all around, nye dempere, nye fjærer, motorshining, you get the idea. Jeg kunne vel knust den i bilcross, men du har jo allerede sett hva jeg velger (regner jeg med).

Kan du ikke iallfall ha maks 3 punktum og litt fler avsnitt, så det blir lesbart? Jeg sa ikke at 490 av innleggene var drittslening, men det blir ren dritt. Rett og slett fordi flere ikke skjønner hva du mener.

nei, derfor er det ille å bruke det opp, manta A er det færre av enn ascona b da... jo bak dører til ascona b er det ikke mange av, ascona er det en del av, men ascona 4d er det ikke fullt så mange av.... en fjortiss har fillekjørt den jah... og hvor mye har du kjørt bil i ditt liv????... du må jo være stokk dum som koster på en charade, det er jo bare helt villt... jeg skriver akkurat som jeg selv vill jeg, du kan klage og syte over det, men du kommer ingen vei med det.. ååå, alle her på bilcross forumet, og mange på ascona forumet skjønner meg i hvertfall, har ikke no behov for å være på charade forumet lixom så bare hold deg unna å komenter så går det så bra såå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, derfor er det ille å bruke det opp, manta A er det færre av enn ascona b da... jo bak dører til ascona b er det ikke mange av, ascona er det en del av, men ascona 4d er det ikke fullt så mange av.... en fjortiss har fillekjørt den jah... og hvor mye har du kjørt bil i ditt liv????... du må jo være stokk dum som koster på en charade, det er jo bare helt villt... jeg skriver akkurat som jeg selv vill jeg, du kan klage og syte over det, men du kommer ingen vei med det.. ååå, alle her på bilcross forumet, og mange på ascona forumet skjønner meg i hvertfall, har ikke no behov for å være på charade forumet lixom så bare hold deg unna å komenter så går det så bra såå

 

Nei, jeg er nok ikke så mye på Bilcrossforumet (eller drifting-forumet). Kanskje fordi stikkordene er verdensmestre, wannabees og fjortisser.. Tenkt på det?

Gi meg 5 ordentlige grunner til hvorfor jeg ikke burde koste på en Charade. Skriv dem gjerne på PM eller i tråden min. Jeg forstår dessverre ikke så godt SMS-språk, eller som dirty oppland-duden din kanskje ville sagt, slemmestaaaad-språk.. Velg selv. Og 5 ordentlige grunner kan ikke være "1. Den er japansk. 2. Den er japansk, osv". Eller at den er stygg. Det er ren subjektiv mening. Jeg krever objektive fakta.

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nok ikke så mye på Bilcrossforumet (eller drifting-forumet). Kanskje fordi stikkordene er verdensmestre, wannabees og fjortisser.. Tenkt på det?

Gi meg 5 ordentlige grunner til hvorfor jeg ikke burde koste på en Charade. Skriv dem gjerne på PM eller i tråden min. Jeg forstår dessverre ikke så godt SMS-språk, eller som dirty oppland-duden din kanskje ville sagt, slemmestaaaad-språk.. Velg selv. Og 5 ordentlige grunner kan ikke være "1. Den er japansk. 2. Den er japansk, osv". Eller at den er stygg. Det er ren subjektiv mening. Jeg krever objektive fakta.

 

Eirik

du er ikke på de forumene pga *verdensmestere og wannabees og fjortisser faktisk, vel de så kalte verdens mesterene på dette forumet kjøre nok dritten av deg, f.eks bilcross driver her på forumet, kjører dritten av deg..... har INGEN behov for å snakke med deg på pm, waste of time... hvorfor blande dirty inn i det a?... jeg syns bare charade er mer tragisk enn en lada, holder den charaden din faktisk sammen???? for da har du kommet over ett godt eksemplar tru jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nok ikke så mye på Bilcrossforumet (eller drifting-forumet). Kanskje fordi stikkordene er verdensmestre, wannabees og fjortisser.. Tenkt på det?

Gi meg 5 ordentlige grunner til hvorfor jeg ikke burde koste på en Charade. Skriv dem gjerne på PM eller i tråden min. Jeg forstår dessverre ikke så godt SMS-språk, eller som dirty oppland-duden din kanskje ville sagt, slemmestaaaad-språk.. Velg selv. Og 5 ordentlige grunner kan ikke være "1. Den er japansk. 2. Den er japansk, osv". Eller at den er stygg. Det er ren subjektiv mening. Jeg krever objektive fakta.

 

Eirik

helvetes nørd. du skal ikke kreve en dritt du. slemmestaaaaaaaad språket mitt er like bra som det helvetes røa hølet du kommer fra. har bodd der og ikke mye å skryte av det heller og for å si det sånn. alle vi er like usaklige så du kan drite i å bære fram deg selv. heller fjortiss enn gammal gretten gris som trur dem er alltvitere

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Her går det for seg gitt!!

Men greia her var vel å diskutere landsfinalen? når det gjelder Manta A til hakkandegalin, så var det en fin bil det, men er da bedre att den blir bilcrossbil en at den bare hadde stått og rusta bort!! Blir gromt med den bilen i RCN:)

- BMW is toys for big boys -

(bmwmaats)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest det er flott att du vet akkurat hvordan bilen min er, men du tar nok veldi feil.. har 2 manta a til stående her, noen ascona b, ett par manta b, ascona a, kadett c+++++++ er mer opel frelst en du noen gang kommer til og bli lille gutt..vist folk har noe di skal ha sagt om meg eller bilen min så får dere komme bort til meg på ett løp.. så kan vi diskutere det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Her går det for seg gitt!!

Men greia her var vel å diskutere landsfinalen? når det gjelder Manta A til hakkandegalin, så var det en fin bil det, men er da bedre att den blir bilcrossbil en at den bare hadde stått og rusta bort!! Blir gromt med den bilen i RCN:)

mats bjerknes?? stemmer ikke det?... jaa går litt krangling med sånne kan alt veit alt idioter fra røa vett....

 

men faen ass, har altid hatt lyst til å si det til deg ass; står sinnsykt respekt for at du kjører bilcross når du sitter tilvanelig i rullestol ass.. det er utrolig tøft av deg, all min respekt til deg når jeg ser deg på løp ass..utrolig tøff bil har du å:D:respect :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikek det gitt..han sier det vell når du drar han inn i diskusjonen

 

Hø? Snakk norsk, tydelig, slik at jeg forstår deg.

Han sa han hadde bodd på Røa, jeg spurte hvor han bodde. Jeg tror kanskje det var du som dro han inn i diskusjonen, forresten. *kremt*

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest det er flott att du vet akkurat hvordan bilen min er, men du tar nok veldi feil.. har 2 manta a til stående her, noen ascona b, ett par manta b, ascona a, kadett c+++++++ er mer opel frelst en du noen gang kommer til og bli lille gutt..vist folk har noe di skal ha sagt om meg eller bilen min så får dere komme bort til meg på ett løp.. så kan vi diskutere det da...

akkurat vet jeg ikke, meeeen mens jeg så på bilen, så jeg sammen med en som har hatt OVER 50 ascona b, 3 ascona A en og en haug med manta, og han har peiling på opel, og vi så på den lenge og han sa den bilen var god nok for gata, han vurderte faktisk å kjøpe den på bud, men penge problemer vett...... noen gang kommer til å bli veit du jo ikke da men..hehe:D... jaa kan gjerne komme bort å ta en prat på løp jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår