Gå til innhold

Landsfinalen 2006

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

akkurat vet jeg ikke, meeeen mens jeg så på bilen, så jeg sammen med en som har hatt OVER 50 ascona b, 3 ascona A en og en haug med manta, og han har peiling på opel, og vi så på den lenge og han sa den bilen var god nok for gata, han vurderte faktisk å kjøpe den på bud, men penge problemer vett...... noen gang kommer til å bli veit du jo ikke da men..hehe:D... jaa kan gjerne komme bort å ta en prat på løp jeg..

det hjelper ikke og ha greie på opel når man bare ser på bilen sånn.. vist bilen hadde vært bra så hadde e sagt det nå.. ingen som får kjøpt den nå uansett.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det hjelper ikke og ha greie på opel når man bare ser på bilen sånn.. vist bilen hadde vært bra så hadde e sagt det nå.. ingen som får kjøpt den nå uansett.. hehe..

jeg trur nok det at når han som har bygd såpass mange opeler og er nesten som et opel leksikon, trur han veit om den kunne gått på gata eller ikke, han la seg på bakken for å se under, og vi så inn, og var der å titta når panseret var av...... nei jeg veit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur nok det at når han som har bygd såpass mange opeler og er nesten som et opel leksikon, trur han veit om den kunne gått på gata eller ikke, han la seg på bakken for å se under, og vi så inn, og var der å titta når panseret var av...... nei jeg veit

hehe.. ja du får styre på.. tror egentli det er e som vet det best.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jepp.. joa veit vel det egentlig best du men

 

Så hvorfor har du brukt 4 sider på å si at du vet best, og kalle andre duster og idioter. Slikt står det ikke akkurat respekt av.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor har du brukt 4 sider på å si at du vet best, og kalle andre duster og idioter. Slikt står det ikke akkurat respekt av.

og hvorfor bruker du energi på å fortsette diskusjonen da????... jeg har aldri sakt jeg vet det bedre enn han, men etter jeg så bilen og kikket masse på den, syns jeg den sku vært gatebil, og jeg så faktisk på den sammen med en som kan så og si alt om ascona og manta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår