Gå til innhold

Landsfinalen 2006

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

nei, ingen av oss, jeg har egentli ikke giddi å prøve så mye, jeg må jo nesten brytte vert eneste løp pga div ting som går i stykker

 

broder'n kunne ikke kjøre i begynelsen av året pga brukket hånd, og nå på slutten har han ikke hat helle på sin side, fikk finale plassen ødelakt av en som ikke knne kjøre bil på gol i helgen, så sån er det...

ingen av dere nei...uff.. kjiipt..får kvale dere neste år... kjører freskt har jeg sett, har ikke sett deg så mye, men bror din kjører styg bra...

 

har sett det har blitt noen stygge krasjer i år på dere jah... smallt greit i kadett'n til broren din på aremark var det vell...var vell bare å kaste den bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaaa jeg var jo seff der...alle løp du ser bryhn, ser du meg..deler nemmlig buss jeg og han........var nok lars erik som skrota sin der gitt...rett i elva med ascona'n...maaakan til driit bil, kun rust rust og atter rust..og en girkasse som funket kun dager den selv ville..hoppet ut av gir å sånn.....

 

jaa den kadett'n blei noget skjeiv og greier...mottor'n i den var ikke no drit trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den motoren er ikke noe dritt nei, for den står opel på!!!

den var min en gang i tiden, jeg bygde hele den bilen der jeg og mistet den på første løp:( (på lyngås til han dere fra gol)

brodern kjøpte den på bud av han igjen senere

motoren er en orginal 2.2 bund med gromm 2.2 topp bremsa den til 135 hk på bak hjula8)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den motoren er ikke noe dritt nei, for den står opel på!!!

den var min en gang i tiden, jeg bygde hele den bilen der jeg og mistet den på første løp:( (på lyngås til han dere fra gol)

brodern kjøpte den på bud av han igjen senere

motoren er en orginal 2.2 bund med gromm 2.2 topp bremsa den til 135 hk på bak hjula8)

har sett det...så bare no fine gassere nedi der jeg så skjønte med en gang at den faen ikke går dårlig..hehehe....orginalt bund har vell de fleste... toppen må nok ha vært grom daaa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel, nok OT her nå gitt...

 

noen som har noen landsfinale rykter å komme med???

hvem trur dere vinner?

 

jeg har i hvertfall trua på; I VOLVO; tommy eng og trond håkon haug, er vell dem jeg har hørt mest motor og kunnskaps rykter om, har jo sett dem kjøre å

 

og i saab; henning og morten gjerstad,christer larsson, jørn r grinden, stein rom østerhaug

 

hekkmotor: ola hustad,steinar johannessen,håvard haug(håper på han)

 

det var de jeg trur kommer til å vinne, en av dem trur jeg nok vinner gitt.. men håper selvfølgelig mest på lars erik bryhn, og team kamerat morten steen, steen og bryhn kan bli vanskelig å ta dem å, selv om dem ikke har kommet så høyt ellers i landsfinaler..... men som alle sier; svært få som klarer å ratte opel som lars erik gjør, og de han har er orginale... lurer svært på ossen det vil gå med han bak rattet på noe mer power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår